|
אני לא מאמיןןןןןןןן
הורדתי בהתלהבות את
POP SANDS OF TIME
(הנסיך הפרסי החדש)
וזה לא זז אצלי !!
עכשיו תשמעו, אני לא אומר שיש לי מחשב שיא החדש אבל הגזמנו
P4 - 1.9
512mb DDR
Geforce 3 Ti2000 64mb
אני הייתי בהלם 
E-D-I-T
עכשיו שמתי לב שהגירסא של הדרייברים שלי של הכרטיס מסך היא
31.50
שיצא כבר
52.משהו
אז עדכנתי ועכשיו זה זז 
נתן ביקורת אחכ
___________________
Never again.
Last edited by DjChook on Dec-13-2003 at 11:36
|