|
| quote: | Originally posted by Roger
vond het wel een beetje duf publiek, er werd weinig gesprongen en haast niemand klapte mee met dekay's tevergeefse pogingen helaas..
|
Idd... het zal wel aan het "Panama-publiek" liggen want dat was de vorige keer dat ik daar was, met Luke Chable en Dave Seaman tijdens de Therapy Album Sessions, ook al... wel jammer, maar ik kan er niet wakker van liggen, ik maak toch altijd m'n eigen sfeertje wel (hè Sido?) 
___________________
Greetz from the M-Peror
(Map of all Dutch TA members!)
|