Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tour De France 2005
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shadowkid
hitokiri

Registered: Apr 2005

quote:
Originally posted by Phortastic
Geloof me in de Tours dat hem 4 of 5 ritten won gingen weldegelijk van die stemmen op, of je dat nu gelooft of niet. Ik herinner me dat nog goed genoeg.

Is de eerste maal dat ik zoiets hoor, maar ik geloof u, het zou best kunnen. Maar ik denk toch nog altijd dat dat dan vooral mensen zijn die gewoon iets tegen armstrong hebben en daarom zoiets zeggen. Zodat ze toch maar iets van kritiek er op kunnen geven (ook al is die onterecht). Maar omdat die mensen dat zeggen of denken wil dat niet zeggen dat het zo is e. En dat zou hij zelf ook moeten weten, als kampioen moet je proberen zo veel mogelijk te winnen. Ik vind gewoon dat wat hij zegt van dat egoïst zijn misplaatst is en niet iets waar hij moet aan denken of rekening mee houden.

Old Post Jul-26-2005 17:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by cyberia
ging Armstrong eigenlijk ook niet es proberen van het werelduurrecord te verbetren of heb ik da mis?

ik zie hem da wel nog is doen op ne luie namiddag, waneer lacrow efkes 2 uur gaat shoppen in de rapte da uurrecordje is breken

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Jul-26-2005 19:13  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Eagle`
ik zie hem da wel nog is doen op ne luie namiddag, waneer lacrow efkes 2 uur gaat shoppen in de rapte da uurrecordje is breken

"schat ik neem efkes de velo" en een uur later 50km verder zitten

Vino naar liberty seguros heb ik op't nieuws gezien,zal 'em mogen werken voor heras dat veel uitgestoken heeft deze tour

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Old Post Jul-26-2005 19:45  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

quote:
Vino naar liberty seguros heb ik op't nieuws gezien,zal 'em mogen werken voor heras dat veel uitgestoken heeft deze tour

Ik denk eerder dat ze met Vino volledig voor de eindoverwinning gaan. Hij heeft zelf ook al gezegd dat hij de komende 2 jaren de Tour wil winnen.

Old Post Jul-26-2005 20:07 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by CygnusX
Ik denk eerder dat ze met Vino volledig voor de eindoverwinning gaan. Hij heeft zelf ook al gezegd dat hij de komende 2 jaren de Tour wil winnen.

Hij zal nog moeten zien wa Manolo zegt, ik hoop het voor Vino da hij de kopman wordt,ma hij zal er zich toch nog wa meer moeten op toeleggen om volle gas mee te kunnen gaan in de hoge bergen.Ik zou hem graag zien ne keer den tour winnen

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Old Post Jul-26-2005 20:14  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

quote:
Hij zal nog moeten zien wa Manolo zegt, ik hoop het voor Vino da hij de kopman wordt,ma hij zal er zich toch nog wa meer moeten op toeleggen om volle gas mee te kunnen gaan in de hoge bergen.Ik zou hem graag zien ne keer den tour winnen

Vino is zeker en vast kopman voor de tour, heras doet normaal al niet mee, na prestatie van dit jaar, tenzij misschien als helper

Wel weird dat ie voor liberty gaat, normaal ging moreaux na liberty en vino na credit agricole voor kasheckin

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Jul-26-2005 21:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

VINOKOEROV KIEST VOOR LIBERTY SEGUROS
wel voor het Spaanse Liberty Seguros.

Vinokoerov krijgt een contract voor
drie seizoenen bij Liberty Seguros.
"Ik wil de Ronde van Frankrijk winnen
en dus heb ik voor het team gekozen dat
me daar het best kan bij helpen. Liber-
ty Seguros heeft goeie klimmers en is
sterk in het tijdrijden. De keuze lag
eigenlijk voor de hand", zegt de Kazak.

Liberty Seguros is de ploeg van Manolo
Saiz, met o.a. Heras en Beloki. "Ik mag
alles op de Tour zetten", zegt hij ook

Old Post Jul-26-2005 21:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

L'Equipe pakt uit met een groot verhaal. Volgense de Franse gezaghebbende sportkrant werd Lance Armstrong betrapt op het gebruik van EPO in 1999. Armstrong zelf ontkent.

De krant titelt 'Le mensonge Armstrong', de Armstrong-leugen. Het verhaal is gebaseerd op nieuwe tests op urinestalen uit 1999. Destijds was er nog geen sluitende test op op EPO-gebruik. Pas voor de Olympische Spelen in 2000 werd die op punt gesteld.

In 2004 is men begonnen met de oude stalen opnieuw te testen met de nieuwste technologie. Twaalf van die stalen reageerden positief, zes hiervan waren van Armstrong. De Amerikaan boekte in 1999 zijn eerste Touroverwinning.

Armstrong reageert op zijn site ontkennend op de nieuwe onthullingen. De Amerikaan spreekt over riooljournalistiek van L'Equipe en wijst er op dat er nog geen tegenexpertise van de stalen voorradig zijn. Hij herhaalt nogmaals: "Ik heb nooit prestatieverbeterende middelen gebruikt."

Of deze nieuwe feiten gevolgen zullen hebben voor Armstrong, is lang niet zeker. "Uiteraard gaat het niet om een positieve controle in de reglementaire zin van het woord", schrijft L'Equipe. "Daarvoor komen de resultaten te laat."

De zaak is wel al doorgespeeld aan het WADA, dat de zaak bestudeert en eventueel juridische stappen kan ondernemen. Ook het Amerikaanse antidopingbureau, het USADA, zou zich over het dossier buigen.

Old Post Aug-23-2005 10:07  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

^ belachelijk van Equipe...

Old Post Aug-23-2005 10:20  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

NOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

Old Post Aug-23-2005 10:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

Old Post Aug-23-2005 10:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

Twas te verwachten dat er zo'n verhalen gingen opduiken.

Old Post Aug-23-2005 11:58 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tour De France 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan you ID this track? Been on the air a bit lately. [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTilt - "Invisible" (Lost Tribe Vocal Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:36.

Forum Rules: