Originally posted by Phortastic
Geloof me in de Tours dat hem 4 of 5 ritten won gingen weldegelijk van die stemmen op, of je dat nu gelooft of niet. Ik herinner me dat nog goed genoeg.
Is de eerste maal dat ik zoiets hoor, maar ik geloof u, het zou best kunnen. Maar ik denk toch nog altijd dat dat dan vooral mensen zijn die gewoon iets tegen armstrong hebben en daarom zoiets zeggen. Zodat ze toch maar iets van kritiek er op kunnen geven (ook al is die onterecht). Maar omdat die mensen dat zeggen of denken wil dat niet zeggen dat het zo is e. En dat zou hij zelf ook moeten weten, als kampioen moet je proberen zo veel mogelijk te winnen. Ik vind gewoon dat wat hij zegt van dat egoïst zijn misplaatst is en niet iets waar hij moet aan denken of rekening mee houden.
Jul-26-2005 17:09
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by cyberia
ging Armstrong eigenlijk ook niet es proberen van het werelduurrecord te verbetren of heb ik da mis?
ik zie hem da wel nog is doen op ne luie namiddag, waneer lacrow efkes 2 uur gaat shoppen in de rapte da uurrecordje is breken
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Eagle`
ik zie hem da wel nog is doen op ne luie namiddag, waneer lacrow efkes 2 uur gaat shoppen in de rapte da uurrecordje is breken
"schat ik neem efkes de velo" en een uur later 50km verder zitten
Vino naar liberty seguros heb ik op't nieuws gezien,zal 'em mogen werken voor heras dat veel uitgestoken heeft deze tour
Jul-26-2005 19:45
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
quote:
Vino naar liberty seguros heb ik op't nieuws gezien,zal 'em mogen werken voor heras dat veel uitgestoken heeft deze tour
Ik denk eerder dat ze met Vino volledig voor de eindoverwinning gaan. Hij heeft zelf ook al gezegd dat hij de komende 2 jaren de Tour wil winnen.
Jul-26-2005 20:07
cyberia
born trancEaddict
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik denk eerder dat ze met Vino volledig voor de eindoverwinning gaan. Hij heeft zelf ook al gezegd dat hij de komende 2 jaren de Tour wil winnen.
Hij zal nog moeten zien wa Manolo zegt, ik hoop het voor Vino da hij de kopman wordt,ma hij zal er zich toch nog wa meer moeten op toeleggen om volle gas mee te kunnen gaan in de hoge bergen.Ik zou hem graag zien ne keer den tour winnen
Jul-26-2005 20:14
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Hij zal nog moeten zien wa Manolo zegt, ik hoop het voor Vino da hij de kopman wordt,ma hij zal er zich toch nog wa meer moeten op toeleggen om volle gas mee te kunnen gaan in de hoge bergen.Ik zou hem graag zien ne keer den tour winnen
Vino is zeker en vast kopman voor de tour, heras doet normaal al niet mee, na prestatie van dit jaar, tenzij misschien als helper
Wel weird dat ie voor liberty gaat, normaal ging moreaux na liberty en vino na credit agricole voor kasheckin
VINOKOEROV KIEST VOOR LIBERTY SEGUROS
wel voor het Spaanse Liberty Seguros.
Vinokoerov krijgt een contract voor
drie seizoenen bij Liberty Seguros.
"Ik wil de Ronde van Frankrijk winnen
en dus heb ik voor het team gekozen dat
me daar het best kan bij helpen. Liber-
ty Seguros heeft goeie klimmers en is
sterk in het tijdrijden. De keuze lag
eigenlijk voor de hand", zegt de Kazak.
Liberty Seguros is de ploeg van Manolo
Saiz, met o.a. Heras en Beloki. "Ik mag
alles op de Tour zetten", zegt hij ook
L'Equipe pakt uit met een groot verhaal. Volgense de Franse gezaghebbende sportkrant werd Lance Armstrong betrapt op het gebruik van EPO in 1999. Armstrong zelf ontkent.
De krant titelt 'Le mensonge Armstrong', de Armstrong-leugen. Het verhaal is gebaseerd op nieuwe tests op urinestalen uit 1999. Destijds was er nog geen sluitende test op op EPO-gebruik. Pas voor de Olympische Spelen in 2000 werd die op punt gesteld.
In 2004 is men begonnen met de oude stalen opnieuw te testen met de nieuwste technologie. Twaalf van die stalen reageerden positief, zes hiervan waren van Armstrong. De Amerikaan boekte in 1999 zijn eerste Touroverwinning.
Armstrong reageert op zijn site ontkennend op de nieuwe onthullingen. De Amerikaan spreekt over riooljournalistiek van L'Equipe en wijst er op dat er nog geen tegenexpertise van de stalen voorradig zijn. Hij herhaalt nogmaals: "Ik heb nooit prestatieverbeterende middelen gebruikt."
Of deze nieuwe feiten gevolgen zullen hebben voor Armstrong, is lang niet zeker. "Uiteraard gaat het niet om een positieve controle in de reglementaire zin van het woord", schrijft L'Equipe. "Daarvoor komen de resultaten te laat."
De zaak is wel al doorgespeeld aan het WADA, dat de zaak bestudeert en eventueel juridische stappen kan ondernemen. Ook het Amerikaanse antidopingbureau, het USADA, zou zich over het dossier buigen.