|
|
|
|
 |
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
|
|
|
Dr Kuipers: de laatste plaat was van Drax. Heb ik een tijdje geleden nog ergens zien liggen, terwijl ie best lang onvindbaar was... Wat ik als eennalaatste draaide, weet ik niet meer, sorry.
Magrec: ik draai ook geen hardstyle. Tenminste, niet als ik het beestje zelf een naam zou moeten geven. Voor mij was alles wat ik draaide nog steeds trance. Hard of zacht. Dat is nou ook wat ik bedoel met als ik zeg dat ik niet echt weet hoe ik mijn stijl moet noemen. Ik pik van elke stijl wat mee, maar dan wel alleen wat ik leuk vind. Zelfs mijn techno is in mijn ogen trance. Mijn muziek is voor mij een beetje als een kleurenpalet. Pak een paar basiskleuren en ga er een beetje mee mengen, dan krijg je de mooiste kleuren van de regenboog! Vond Bellie's techno bv. ook vrij trancy, niet kaal en hard zoals ik dat vaak van techno vind. (ofwel Bellie: lekker!)
Als je bv gisteren nog naar Nexus was gekomen, had je weer wat anders te horen gekregen. Elk feest draai ik naar wat de sfeer me brengt.
Nexus is dus, in tegenstelling tot wat ik vrijdagavond zei, toch nog doorgegaan! Ik was er al vanuit gegaan dat het niet door zou gaan, omdat er een paar zaten te zeuren over het weer. Vandaar ook dat ik dus vrijdag maar vast goed heb gefeest (na Ede thuis verder gegaan)
Met als bijkomend verschijnsel dat ik nog niet geslapen had toen ik aan het buitenfeestje begon 
we hebben erg geluk gehad met het weer, was echt fantastisch! En onwijs leuk om Optimus en New Wave er weer bij te hebben 
|
|
Aug-11-2002 20:52
|
|
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
Aug-11-2002 21:36
|
|
|
 |
 |
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
|
|
|
Dr Kuipers: ik zal de plaat (die op Drax) morgen even opzoeken (het ligt op het puntje van mijn tong, maar kan er niet opkomen, zoals ik dat meestal met platen heb... weet alleen hoe het label eruit ziet. Die eennalaatste zou ik moeten naluisteren van de opname, of even door mijn koffer spitten om te kijken of ik het toevallig nog weet.
Amphetamine is al heel oud, net als die plaat die ik als laatste draaide. Beiden zijn geproduceerd door Thomas Heckmann (yeah! ik kan op zijn naam komen! nu nog de titel..). Drax is een van de labels waarop hij produceert.
Beide platen klinken vrij pittig, maar doen het absoluut voor mij. zitten gewoon goed in elkaar. En dan maakt hard of zacht niet meer uit. Mooi is mooi, klaar! 
2 TimeportE: het probleem is dat iedereen muziek anders definieert. Daarom vind ik het ook zo moeilijk om te antwoorden als mensen vragen wat ik draai. Het hangt er echt heel erg van af. Bij het zoeken van platen beperk ik me niet tot de bak met trance. Ik vind housemuziek in de algemene zin van het woord leuk, en van elke stroming zijn er meer of minder leuke dingen te vinden.
Het is net als met rock: ik ben nooit fan geweest van 1 bepaalde groep, maar vond van verschillende bands bv een paar nrs leuk, maar de rest van de nrs van die band weer niet. Pik dus overal iets vandaan en zoek uit wat ik leuk vind.
WANNEER KOMEN DE SETS ONLINE??? Ben benieuwd, vooral naar die van Antiphus (omdat ik hem gemist heb), maar ook naar de rest (altijdleuk om terug te luisteren!)
|
|
Aug-11-2002 22:49
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Aug-12-2002 07:37
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:09.
Forum Rules: