Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Marco Harleman
tranceaddict

Registered: Aug 2001

Afgelopen weekend heerlijk kicke prive feestje gehad. Een van de kameraden had zijn draaitafels beneden in de kamer neer gezet (ouders van huis) en het was de hele nacht feest. Genoeg drank en drugs voor iedereen om de hele nacht door te gaan cq onder zeil te geraken. Hij was zelf onder invloed van allerlei geestverruimende middelen een beetje plaatjes aan het draaien. Daarna hebben we nog ff de formule 1 gekeken en toen is deze jongen afgehaakt. De rest is nog doorgegaan naar de voetbal, waar sommigen ook nog ff een wedstrijdje moesten voetballen, en de echt diehards schijn (van horen zeggen) om 3 uur 's middags nog steeds aan de bar gezeten te hebben, beetje biertjes tanken. De rest van de zondag hebben de meesten dan ook maar besteed aan slapen en ontnuchteren hehehe, verheug me alweer op het volgende feestje...

Old Post Mar-20-2002 13:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marco Harleman Click here to Send Marco Harleman a Private Message Visit Marco Harleman's homepage! Add Marco Harleman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Marco Harleman
De Vecht, De Vecht, met zijn wegen krom en recht......

heftige taferelen daar in dat kleine dorpske

Old Post Mar-20-2002 13:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Marco Harleman
tranceaddict

Registered: Aug 2001

Yep der gebeuren meer dingen in dat kleine dorpje wat niet in de grote bosatlas staat wat het goedkeurend oog van menig ouder kan verdragen

Old Post Mar-20-2002 13:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marco Harleman Click here to Send Marco Harleman a Private Message Visit Marco Harleman's homepage! Add Marco Harleman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yarnie
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001

samen met chicane de kremlin uit gesjekt.......(hij had vrijkaartjes gewonnen)..geen oakenfold zoals eerder vermeld..maar toch prima vermaakt....werd goed gedraaid....ook nog ff babbeltje met djrv en donna gemaakt...was wel weer lache

greetz

yarnie

Old Post Mar-20-2002 14:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

Registered: Sep 2001

Tot 02:00 vrolijk in het "dorp" maarssen gezeten om vervolgens maar met de politie mee te moeten omdat 1 van onze vrienden in elkaar gemept was en aangifte gedaan moest worden, inclusief getuigen. GRRrr uitgerekend reden die getuigen met mij mee dus ik ook naar politiebureau om daar vervolgens 4 uur lang te zitten omdat die stomme sukkels niet een normaal verhoor kunnen houden ofzo. Ja er was gratis koffie JOEPIEEE *NOT*

Oftewel kort samengevat een KUT weekend!!!

Old Post Mar-20-2002 20:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by LightForce
Ja er was gratis koffie JOEPIEEE *NOT*

wees blij, bij sommigen moet je betalen... bij andere bureaus is t weer gratis... ( ik kan t weten)

t gaat weer es nergens over zoals altijd

Old Post Mar-20-2002 20:22 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

Had zaterdag eerst een verjaardag... erg gezellie en kon daar lekker in de stemming komen (was GEEN Bob deze avond ) daarna ff in stijl afgerond. Nog wat mensen gebeld, kwam nog een maat tegen op straat, iedereen opgetrommeld, iedereen mee en een feestje gebouwd in De Kings tot ze ons daar wegens sluitingstijd eruitmikten. Om vervolgens na nog geen twee uurtjes slaap er met m'n zatte kop er weer uit te moeten om te gaan trainen... auw... maar 't was de moeite waard

Geen idee hoe het met de koffie zit maar bij ons hebben ze bij het politiebureau in plaats een koffie-automaat een flitskast zo ongeveer voor de deur. Ook nie fijn en ik kan t weten

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Mar-20-2002 21:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

uuh vorig weekend helemaal nix gedaan maar aankomende vrijdag en zaterdag ga ik wel feesten!
vrijdag hebben we schoolfeest in de inferno hiero in nijmegen.. hopelijk word dat gein (neem aan van wel!! )
en zaterdag eff kijken of ik langs de dancer kan gaan want een vriend van me draaid daar van 1 tot 5 ofzo.. hij kan echt goed lekkere prog. draaien, dus ik wil der wel heen.. eff kijken alleen wie der nog meer heen gaan..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Mar-20-2002 21:29  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

nou ben net wakker van het feest dat ik gister had.. en ik kan zeggen echt een TOP feest.. eerst gingen we bij een gastje dat we redelijk kennen (van skikamp) indrinken, wij dus een half uur bezig geweest met huis vinden komen we daar aan.. echt zon EXTREEEM groot huis (met zwembad voor het huis als een soort vijver!).. daar in de woonkamer lopen drinken.. shittt dat was zooo stoer: extreem grote woonkamer, extreem chill stoel,lekkere chill muziek (saint germain) en lekkere chill verlichting!! echt top was dat..
daarna naar het feest, ik verwachte iets van alleen maar kut muziek! maar wat kreeg ik een goede dj met echt lekkere stampmuziek.. ook mixte hij af en toe kut nummers maar ik was al lang blij en ik ging echt helemaal uit mijn dak toen hij born slippy en G.O.D.D. door elkaar mixte.. echt TOP!!!!!!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Mar-23-2002 11:51  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

damned had gister feestje in assen, in Theater Diana, was georganiseerd door een vriend van mij. Een line-up van meer dan 10 plaatselijke dj-hero's. zaten we daar te drinken met een bedrijfsleider van een kroeg, had gratis bier voor de hele avond. er stonden er de hele nacht telkens wel 2 of meer op mij te wachten. was echt ziek die gast, om een uur of half 4 trekt ie zijn portomonnee open, heeft ie nog ongeveer 300 euro bij zich, hij gelijk weer nieuwe munten halen . verder nog ff geregeld dat ik daar ook een keer kan draaien en dat een site voor zijn bedrijf maak weet niet eens meer hoe laat ik thuis was, ik geloof rond de klok van half 7 zoiets

Old Post Mar-23-2002 20:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

wazig weekend gehad... was wat gaan drinken in Zeist, super gezellig... ben weer terug knikkert m'n uitlaat onder me auto vandaan... gvd gaat weer knaken kosten...

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Mar-24-2002 20:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

vrijdagavond verjaardagje gehad... was wel lollig, maar ook nie meer...

zaterdagmorgen er weer achtelijk vroeg uit..... iets van half 8 samen met comrads richting emmeloord getrokken om een rally te bezoeken! was weer bruuuut... mooi gesmijt met die wagens .... maarja, het sloopt nogal dus na de verjaardag van ruben_dubbink (die avond) was ik te lam om nog uit te gaan... das verd()mme al de derde week op rij dat ik niet weg ga.... dat gaat de verkeerde kant op.... om het te compenseren ga ik volgend weekend maar 2 keer uit .. of 3x..

anywayz, was wel chillen weekend, met verassend veel slaap

mzzl

Hard = goed

Old Post Mar-25-2002 08:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmauro picotto [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoonface – Children Of The Sun [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:35.

Forum Rules: