Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2009
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

Kheb jullie reviews enkel nog maar diagonaal gelezen. Maar op paar dingen al reageren.

Er waren douches genoeg op de camping Moest ze gewoon weten staan. Vanvoor altijd lachen als we daar de rijen zagen aanschuiven. 30m van onze tenten ergens op het midden van het veld stonden extra douchecabines en achterin de P chill-out zone (waar wij dankzij onze tentjes elke morgend ontbijt kregen) kon iedereen gebruik maken van de gezamelijke douches van de tennisclub. Daar waren ook toilettes die goed onderhouden werden. Vrijdagavond wel dik aan moeten schuiven, maar dit valt moeilijk op te lossen. Begon wel met een minpuntje. Misschien in de volgende "ALL YOU NEED TO KNOW" mail zetten dat de parking 10 euro kost! Effe de prijs van vorig jaar verdubbelen.

Voor de rest was het een zalig weekend! Met zaterdag als hoogtepunt Franky Kloeck en zijn Bonzai retro set! 1 van de beste uren T-land ooit voor mij. Verder nog overal wa rondgelopen ma vooral in de 90's gezeten bij Sash! die 4 maal op rij der fel naast mixte. 1ste keer excuseerde hij zich meteen. De keren daarna begon hij zich er zelf aan te ergeren en wees hij beschuldigend naar zijn CDJ
Afgesloten met YDR die voor zalige momenten zorgde.

Effe nog een camping tip, vanvoor kon je oorstoppen kopen voor 1 euro. Nachtrust verzekerd.

Zondag nóg beter weer en toch paar keer de ijsbaan afgegaan. Paar vrienden gaan opzoeken aan de Q kant en effe zot gaan doen .
Vandit bezocht waar Filo en Perry het lang zo slecht nog niet deden. Effe wat écht vlees gaan eten op de BBQ en stukje Ottaviani gaan meepikken. OK, elke kaar hetzelde geluidje. Ma blijf dan 20 minuutjes en dan is da de moeite nog wel waard geweest. Na wa rondkijken ons klaargezet voor Moby, hem 12 minuten de kans gegeven en dan toch maar vertrokken. Zo speciaal doen, hij zelf dan naar veluidt zo de mega-ster uithangen. (als hij aankwam heel backstage ontruimen, eigen kok etc.) Om dan amper handjes omhoog te krijgen...

En zet mij bij deze maar in hetzelfde hokje als Fusyke, ma Guetta was weer een overweldigend feesje! Sfeer in de Versuz tent was zalig me veel vuurwerk en effecten. En tegenover aantal jaar terug heeft hij nog echt platen liggen mixen ook.

Laatste halfuur dan de lasershow bij mainstage gaan aanschouwen waar PVD de remixes van Peace en Human draaide. Helemaal op het einde nog een live act die het publiek in slaap wiegde en ni echt voor een spetterend einde wist te zorgen. Alsje er vroeg genoeg bij was zat je ook redelijk snel op een bus. Pluim voor de organisatie en De Lijn!

ID&T heeft de voorbije jaren toch heel wat opgestoken en onthouden. Een knappe editie waar ik mij geen enkele moment ergens zorgen over hoefde te maken.

Volgend jaar neem ik wel een rugzak vol speed, xtc en coke mee en verkoop ik per opbod

Old Post Jul-27-2009 09:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

Zaterdag:
Push live: was wel ok
Regi & wout: veel ambiance in de tent, maar wederom toch weer wat nummers (oa een svenson & gielen uit 2002) die niet van de90's zijn.
yves V: wat een rommel. Slecht gemixte 90's -hitjes overgoten met een electrosausje(zoals te horen viel op meerdere stages die dag)
b2b area weet de naam niet meer direct: zalige muziek,
Snap: technische problemen, gewoon slechte act
Sash: leuk dat ie daar wat happy hardcore speelde
ydr: standaard bonzai plaatjes, maar ze werken wel, beetje jammer dat ie white line speelde :s
evil activities: het gewoonliijke setje.

Eigenlijk meer rondgelopen om alles te zien, dan in tenten van muziek te genieten omdat er weinig was dat me volledig en langere tijd kon boeien. Skipiste was leuk.

Zondag: beetje parkeerchaos.
Praktisch heel de dag in de Vandit tent gestaan, waar het spijtiggenoeg niet druk was alhoewel ik er toch zalige setjes gehoord heb.
Ook even aan de mainstage geweest, net als alles daar uitviel.
Al rond 22u voor bekeken gehouden, PvD toch al 2 keer gezien dit jaar en zullen nog een aantal jkeer volgen. Geen zin in de uitgangsdrukte.

+ nergens moeten wachten, duidelijk beter geregeld. muziek weer heerlijk hard bij q-dance (niet optimaal afgeregeld IMO). Ideaal weer.

- ongeloofelijk tamme security mocht wel wat sneller en harder optreden. Versuzvolk.

conclusie: niet slecht, maar ook zeker niet de beste editie IMO

Old Post Jul-27-2009 09:21  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

De organisatie is er inderdaad op vooruit gegaan; zeker gezien de explosieve groei van het festival. Weinig moeten aanschuiven voor zowel inkom en bonnetjes dus dat was alvast fijn. Toch denk ik dat de grond wel aan z'n limiet zit en dat er niet teveel volk meer moet bijkomen of het zal uit z'n voegen barsten: de mainstage tijdens Moby sprak boekdelen.

Wat de trancebedoening betreft was ik blij dat Leon & Sied er waren. Merkwaardig genoeg veel en goede sfeer op hun set en wat mij betreft de enigste noemenswaardige set in gans die tent. Thrillseekers had teveel vocals in het begin en het geluid stond véél te stil (enorme domper op de sfeer ... doe daar toch eens iets aan aub).
Ik ben eens gepasseerd voorbij de Vandit-tent als Above & Beyond speelden en ik hoorde niet toevallig weer van die zagerige vocals; genoeg reden om buiten te blijven dus.

Voor de rest paar leuke momenten beleefd in La Rocca en ook anderhalfuur DJ Rush . De sfeer en geluid in die beide tenten zat ook wel goed.

Op het einde nog een halfuur Moby meegepikt. Opgehemeld door de leek (lees: de studiobrussel fans en de opiniemakers in de kranten), verguisd door de kenner. Ik snap niet wat die klagende dwerg die denkt wereldvrede te bereiken door vegetarisch te zijn zo goed doet... Platenkeuze was érg plat en mixen kan hij niet.

Paul van Dyk was niet goed geplaatst om de mainstage af te sluiten. In eerste instantie door de slappe platenkeuze en het stomme interludium van een vocalist; anderzijds omdat de organisatoren er precies vanuit gingen dat na Moby de climax al bereikt was en PVD een einde in mineur bezorgde. (cfr. Plaatsing vuurwerk en lasers). Ik was beter naar Sasha & Digweed geweest.

Al bij al kan het mij weinig schelen of er nu 15.000 of 90.000 bezoekers zijn; ik hoop alleen dat men kwaliteit blijft boeken en dat in alle genres. De verleiding om naar zeik te grijpen als Boyz Noise, The Subs, Discobar Galaxie, 2 Many DJ's, enz kan groot worden nu ze een veel meer mainstream publiek hebben aangeboord.

P.S.: Ottaviani slaagde er weer in 12 keer na mekaar dezelfde plaat te spelen

Old Post Jul-27-2009 09:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

Ook nog ff de stomste kloot van het festival tegen gekomen: Een gespierde gast die zijn arm had afgebonden met een stuk plastiek. Hij wilde dit met een schaar door knippen en hij zat in een slagader. Het bloed spoot in het rond. Gezellig

En waarom moeten de mensen altijd het mooie decor afbreken? Tegen de zondag stond er bijna geen enkele lantaarpaal meer recht

Old Post Jul-27-2009 09:54  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

Ook frappant: de lege Vandit-tent. Trance heeft echt wel totaal afgedaan in ons Belgenlandje.

Old Post Jul-27-2009 09:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

Ahja ik heb de nonkel van het sterrenmeisje ook stoer zien rondlopen alsof hij een celebrity is. Die trut zelf heb ik ni gezien.

Old Post Jul-27-2009 09:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by Xilver
Ook frappant: de lege Vandit-tent. Trance heeft echt wel totaal afgedaan in ons Belgenlandje.

Mja; kijk naar onderstaande foto's van Leon Bolier & Sied Van Riel: afgeladen vol. Er moeten gewoon meer no-nonsense artiesten geboekt worden. Een iets kleinere tent; harder geluid en geen shitvocals om de 2 platen

Old Post Jul-27-2009 10:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

quote:

Kvond het daar nochtans aangenaam vol, zeker tijdens Bolier & Van Riel. En over de sfeer had ik ook niet te klagen.

quote:
Originally posted by FUSyke
Ook nog ff de stomste kloot van het festival tegen gekomen: Een gespierde gast die zijn arm had afgebonden met een stuk plastiek. Hij wilde dit met een schaar door knippen en hij zat in een slagader. Het bloed spoot in het rond. Gezellig

You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Old Post Jul-27-2009 10:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001
Thumbs up

quote:
Originally posted by Push2005
Mja; kijk naar onderstaande foto's van Leon Bolier & Sied Van Riel: afgeladen vol. Er moeten gewoon meer no-nonsense artiesten geboekt worden. Een iets kleinere tent; harder geluid en geen shitvocals om de 2 platen

Mee eens.

Ik klaag niet want ik heb me kostelijk geamuseerd in de La Rocca tent. Vooral James Zabiela en Hernán Cattáneo waren top, Guy J ook zeer sterk. Afgesloten met Sasha & Digweed bij Café d'Anvers, die wat platter speelden dan gewoonlijk maar zeer veel sfeer in de tent brachten.

Ik heb geen enkele opmerking eigenlijk, zowel muzikaal als organisatorisch vond ik het een zeer geslaagde dag.

Old Post Jul-27-2009 11:47  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:

Het kan zijn dat er bij momenten wat minder volk was, maar ik vond het op de momenten dat ik er was steeds goed gevuld. Bovendien niet vergeten dat het een vrij grote tent is. Een iets kleinere tent zou misschien niet slecht zijn aangezien een té grote tent de Bonzai ook deels fataal is geworden.

Ook de sfeer zat er altijd vrij goed in. Hoogtepunten qua sfeer waren zoals aangegeven Leon Bolier & Sied van Riel. Thrillseekers viel ook goed mee, en vooral naar het einde toe van A&B was het volle bak. in vergelijking met La Rocca bijvoorbeeld vond ik het daar qua sfeer maar vrij magertjes tijdens Guy J. Bij 16 Bit Lolita's vond ik het volk wat meer loskomen

p.s.: iemand enig idee wat Frank Kloeck en YDR zoal gedraaid hebben qua tracks?

Old Post Jul-27-2009 12:01  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
p.s.: iemand enig idee wat Frank Kloeck en YDR zoal gedraaid hebben qua tracks?

Booooonzaaai tza tza tza tza tza tzatzatza Booooonzaaai Boooonzaaai !!

Old Post Jul-27-2009 12:04  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

De laatste track die Zabiela speelde moeten de echte fans toch kennen, aangezien ie der af en toe wel eens een set mee afsluit.
Tis: D-Pulse - July Sunset

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Jul-27-2009 12:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2009
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksignal runners?? [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackM-Traxx - "Summer Love" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:43.

Forum Rules: