Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Europees Voetbal!!!!
Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

idd onterecht uitgeschakeld

maarja ik ben trots op ajax! we staan wel in het rijtje ManU, Valencia & Barca

Old Post Apr-24-2003 17:03 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by kreischer2000
maarja ik ben trots op ajax! we staan wel in het rijtje ManU, Valencia & Barca

Dat mag je ook zeker zijn, zo'n rijtje is ook zeker niet verkeerd!!!

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Apr-24-2003 17:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by New Wave
Lul maar lekker verder maar ik lach als jullei club niets meer wordt!
Alleen maar jaloerzie en gezeik om de eigen problemen van je club te doen vergeten.
Ga eerst maar over je eigen club zeiken,

Ik heb dit seizoen al zat op m'n eigen club lopen zeiken hoor! Wees niet bang!

Maarja, het is absoluut geen jaloezie en gezeik om de problemen van m'n eigen club te vergeten! Ik ben voetballiefhebber en kijk dan naar het voetballende gedeelte van mijn club. En tuurlijk is het belangrijk wat er achter de schermen gebeurt, maar voor mij telt echt maar 1 ding!

Old Post Apr-24-2003 17:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by raoel
Nogmaals dat is een gevoel wat je hebt en zoals ik over de wedstrijd van gister zei, ik was blij toen ajax op 2-2 kwam.
Maar dat kon niet tippen aan de vreugde bij de 2-3
Ik kan daar ook niks aan doen.

Dat is dus bij mij precies hetzelfde!

quote:
Originally posted by Blik
en precies wat kolkie zei, het is gewoon misselijk om te zien dat er allemaal mensen voor buitenlandse clubs zijn terwijl een Nederlandse club het Nederlands voetbal weer in de kijker kan spelen...

Ajaks heeft het al de nodige jaren op Europees niveau niet waar kunnen maken en heeft dus zelf alles verspeeld voor zichzelf, Nederland en de andere clubs.

quote:
en ik hoop met heel mijn hart dat Vitesse degradeert of failliet verklaart word, dat een feyenoord supporter of een psv-supporter zulke dingen zegt, dat kan nog want dat zijn echt onderlinge rivalen. Maar een Vitesse supporter snap ik echt niet. Die hebben niet eens iets met Europees Voetbal te maken en zouden meer naar voren moeten kijken en zien dat er komend jaar krakers zoals Vitesse - Telstar op het programma staan...

Vitesse heeft inderdaad helemaal niks met Europees voetbal te maken nee. We hebben dit seizoen ook niet tegen Rapid Boekarest, Werder Bremen en Liverpool gespeeld....
Man, dit is echt één van de weinige seizoenen waarin Vitesse geen Europees voetbal haalt, dus waar heb je het in godsnaam over?!?!
Doe je eerst eens ergens een beetje in verdiepen voordat je dit soort loze opmerkingen gaat maken!

quote:
ajax heeft onverdiend verloren gisteren, gelijkspel was eerlijker geweest

Absoluut! Maar gelukkig liggen ze er wel uit!

Old Post Apr-24-2003 17:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by mr.marcello
Ajaks heeft het al de nodige jaren op Europees niveau niet waar kunnen maken en heeft dus zelf alles verspeeld voor zichzelf, Nederland en de andere clubs.

dus...? Omdat ze de afgelopen jaren niet ver gekomen zijn in het Europees Voetbal zouden ze nu ook niet ver mogen komen

quote:
Vitesse heeft inderdaad helemaal niks met Europees voetbal te maken nee. We hebben dit seizoen ook niet tegen Rapid Boekarest, Werder Bremen en Liverpool gespeeld....
Man, dit is echt één van de weinige seizoenen waarin Vitesse geen Europees voetbal haalt, dus waar heb je het in godsnaam over?!?!
Doe je eerst eens ergens een beetje in verdiepen voordat je dit soort loze opmerkingen gaat maken!

ik bedoelde als je kijkt naar welke plaats ze staan in de competitie, dan hebben ze helemaal niks met Europees Voetbal te maken, geen eventuele concurrent in het Europees Voetbal, ik weet ook wel dat ze Europees Voetbal gespeeld. Sterker nog, ik stond te juichen toen Vitesse scoorde tegen Werder Bremen...

Ik snap gewoon echt niet hoe mensen zo anti-ajax kunnen zijn dat ze dan maar voor een Italiaanse club zijn (en dan vooral een Italiaanse club, misselijkste voetbal van Europa, is wel gebleken deze kwartfinale CL). Dit geld ook voor Ajacieden die tegen PSV of Feyenoord zijn. Ik ben altijd voor Nederlandse clubs in Europa, iets minder voor PSV, maar dat vind ik ook nog wel OK als ze doorgaan (maja, dat is ze al 7 jaar niet meer gelukt...)

maar wat ik al eerder zei, dit is gewoon een kansloze discussie

Old Post Apr-24-2003 18:03 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ajax heeft dit jaat ,ondanks dat ze geen kampioen worden, weer duidelijk bewezen dat ze verreweg de beste club van nederalnd zijn en ook meetellen in Europa. Zo'n jong team, zoveel tegenslagen gekent (Vb: alle 4 de keepers hebben minstens 1 cl duel gekeept) en volop blessures en toch zo'n prestatie in Europa. Dan dwing je respect af en dan moet je niet als Nederlander gaan roepen dat je blij bent dat ze eruit zijn omdat je voor een ander club bent. Want dan ben je in mijn ogen geen voetbalfan maar een meeloper!!! Net als de zogenaamde "Harde kern"!!!

Ajax... Helden verdienen beter.... Maar evengoed ben ik Trots op mijn club.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-24-2003 18:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
KNIP BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

Dat hele voetbal kan me gestolen worden (club voetbal)
Maar dat gezeur om blij te zijn dat een nederlandse club er uit ligt vind ik altijd zo min

Dikke afgunst in mijn ogen vitesse zal nooit cl halen en als ze het halen dan zullen ze in de poule ronde al kansloos na 3 wedstrijden geen kans meer maken op een volgende ronde.

Old Post Apr-24-2003 18:51  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

VOETBAL IS EMOTIE

zo blijkt maar weer

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Apr-24-2003 19:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Duke2003
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2003

ik snap dus niet wat mensen zo boeit aan voetbal... het interesseert teert me dus echt geen zak

Old Post Apr-24-2003 21:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Duke2003 Click here to Send Duke2003 a Private Message Add Duke2003 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Duke2003
ik snap dus niet wat mensen zo boeit aan voetbal... het interesseert teert me dus echt geen zak

lalala post hier dan niet lalala

Old Post Apr-24-2003 21:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

jammer van ajax, ze hadden beter verdient

Old Post Apr-24-2003 21:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Ik gun geen enkele club een overwinning in de CL..alleeen:

Als het een leuke gezellige club is.
Kijk, toen RKC (was toch rkc?) europees voetbal speelde, echt super!
maaruh, als Feyenoord, Psv, Utrecht, Vitesse europees voetbal spelen dan mogen ze van mij dik hard verliezen....ajax maakt het toch wel goed dat zag je maar weer zaterdag ondangs verlies.
Milaan was aan het beven door het grote Joden offensief (en dan rekenen we niet de laatste 3 minuten mee )

De haat naar andere clubs is bij personen gewoon...ja, gewoon
Je hebt verschillende supporters.
Supporters die naar een clubje gaan en daarnaast nog de andere clubs iets gunnen....en je hebt supporters die voor hun clubje dor het vuur gaan en een schurreft hekel hebben aan alles en iedereen.
Het blijft een eindelezo discussie tussen die twee groepen...en vooral hier

stelletje bobo's!!!!

Old Post Apr-25-2003 11:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Europees Voetbal!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback--- Another 2004 Tune [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMario Piu Presents DJ Arabesque - Believe Me (Main Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:35.

Forum Rules: