quote: | Originally posted by mr.marcello
Ajaks heeft het al de nodige jaren op Europees niveau niet waar kunnen maken en heeft dus zelf alles verspeeld voor zichzelf, Nederland en de andere clubs.
|
dus...? Omdat ze de afgelopen jaren niet ver gekomen zijn in het Europees Voetbal zouden ze nu ook niet ver mogen komen 
quote: | Originally posted by mr.marcello
Vitesse heeft inderdaad helemaal niks met Europees voetbal te maken nee. We hebben dit seizoen ook niet tegen Rapid Boekarest, Werder Bremen en Liverpool gespeeld....
Man, dit is echt één van de weinige seizoenen waarin Vitesse geen Europees voetbal haalt, dus waar heb je het in godsnaam over?!?!
Doe je eerst eens ergens een beetje in verdiepen voordat je dit soort loze opmerkingen gaat maken!
|
ik bedoelde als je kijkt naar welke plaats ze staan in de competitie, dan hebben ze helemaal niks met Europees Voetbal te maken, geen eventuele concurrent in het Europees Voetbal, ik weet ook wel dat ze Europees Voetbal gespeeld. Sterker nog, ik stond te juichen toen Vitesse scoorde tegen Werder Bremen...
Ik snap gewoon echt niet hoe mensen zo anti-ajax kunnen zijn dat ze dan maar voor een Italiaanse club zijn (en dan vooral een Italiaanse club, misselijkste voetbal van Europa, is wel gebleken deze kwartfinale CL). Dit geld ook voor Ajacieden die tegen PSV of Feyenoord zijn. Ik ben altijd voor Nederlandse clubs in Europa, iets minder voor PSV, maar dat vind ik ook nog wel OK als ze doorgaan (maja, dat is ze al 7 jaar niet meer gelukt... )
maar wat ik al eerder zei, dit is gewoon een kansloze discussie