nvmd jong, kunt mss een affiche maken in photoshop van TE, houd u daar nog wa mee bezig
quote:Originally posted by mrcanon Wel voila daar hebde u affiche TE affiche met die freak een chick en ik; i like it hmm, mss toch maar die andere 2 skippen
quote:Originally posted by mrcanon nvmd jong, kunt mss een affiche maken in photoshop van TE, houd u daar nog wa mee bezig ach, geef me 5 minuutjes en ik heb wat in elkaar geknutseld.
___________________ Allemaal gelul!!
quote:Originally posted by New Wave ach, geef me 5 minuutjes en ik heb wat in elkaar geknutseld. ziennnn
quote:Originally posted by New Wave ach, geef me 5 minuutjes en ik heb wat in elkaar geknutseld. heb je m'n foto dan ?
quote:Originally posted by New Wave ach, geef me 5 minuutjes en ik heb wat in elkaar geknutseld. You got the skillz behind the keyboard of plastic
quote:Originally posted by The_G0dfather heb je m'n foto dan ? Die staat daar toch, links van je posts?
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by jp You got the skillz behind the keyboard of plastic New Wave For MOD!!! ownee die tijd hebben we gehad
In tegenstelling tot onze lieve zuiderburen hebben wij eigenlijk geen mod nodig