milk inc vs k3 en gielen vs urbanus zou wel zalig zijn. Gielen draait de plaatjes en urbanus maar zingen, idem bij k3 en milk inc Zou echt lachen zijn
Nov-17-2005 00:14
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
quote:
Originally posted by jp
Zijn daar ook VIP kaarten voor?
das een special room: dj jean all night long
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by jp
Zijn daar ook VIP kaarten voor?
of gastenlijstplekken?
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
In Duitsland heet dat gassenlijst
Nov-17-2005 00:15
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by The_G0dfather
iemand al die thread gelezen over mike vs tiesto in de music section ? best wel fucked up dat
ROFL
Die ene kerel blijft maar volhouden dat Mike maar een dertien in een dozijn trance producer is die een paar gelukkige hitjs heeft gescoord maar nooit platen heeft gemaakt die in het zogenaamde "clubland" classics of zelfs nog maar iets in de buurt zijn.
Die ene kerel blijft maar volhouden dat Mike maar een dertien in een dozijn trance producer is die een paar gelukkige hitjs heeft gescoord maar nooit platen heeft gemaakt die in het zogenaamde "clubland" classics of zelfs nog maar iets in de buurt zijn.
Ik amuseer me wel weer in die topic
Spijtig dat onze goede friend Sys-je het altijd zo snel opgeeft als het op M.I.K.E. bashen aankomt, ik wil hem eens echt op zijn paard krijgen
Nov-17-2005 18:46
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Wel fijn dat hij blijft deftig discussieren ipv persoonlijk te worden en te beginnen schelden enzo
Er zijn er weinig die het zo lang volhouden