FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium
|
|
|
| quote: | Originally posted by Remofski
Zweverige techno...nu heb ik alles gehoord. Nu ja, ik zou er nog altijd Rank 1 niet voor verlaten hebben op Tomorrowland. |
Ik heb rank 1 er wel voor gelaten. Het was geen slechte set, leuk om eens mee te maken, maar naar het einde toe werd het mij wat eentonig. Het kon in ieder geval niet tippen aan de "echte" techno set op TL het jaar ervoor van
Kr!z.
In tegenstelling van wat de meeste vinden, verkies ik trouwens de techno van een aantal jaren geleden. De huidige techno vind ik er maar flauwtjes tegen 
|
|