|
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Det kallas Ishockey.
Fortfarande 3 matcher kvar så Juve ska inte fira än. |
Nu kan man nastan borja fira va? 2 matcher kvar och +5. Har alltid tyckt om Lecce. 
Och zlatan... hur f-n har han kunnat gora 16 mal nar han har brant sa sjukt manga frilagen?? Om Capello satter honom pa hard avslutstraning i sommar kommer han vinna skytteligan nasta ar. Fast det ar kanske nat man maste fodas med.
Och sedan har han fatt vara skadefri hela sasongen, det har enda uppehallet pa tre matcher far han fan skylla sig sjalv for, puckot.
Hade arligt ingen aning om att dte var ishockey innan jag sag den har traden. har for kass kontakt med sverige verkar det som, ska nog iaf titta in pa DN.se eller nat da och da.
jaja, de verkar vara ute nu iaf. Ursakta om jag ar helt lost, men spelar fortfarande forsberg, sundin och de andra stofilerna? annars, vilka ar de nya stjarnorna?
|