Aug-11-2003 18:03
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
hey Nat
GREAT PICS
I think I told you that this would happen! I had the same thing two years ago, and well...we all know about last year (&!@%@#$%!@ ankle) But I KNOW you had a blast anyway..and at least now you've got a thing to look forward to, to do differently next year
And one other tip: don't bring the videocamrea next year, so you have time to dance yer tits off I don't even like bringing cameras because every time I take a picture is 2 mins less time to dance and enjoy the music hahah prolly explains why I can't take more than abt 8 pics every party
Nick man, you are definitely THE COOLEST 1/2 scottish, 1/8 german, 1/8 spanish etc (whatever haha) guy I've ever met
Was fun friday in Groningen and I wish you had still 4 weeks to go there rather than having worked for 4 weeks already hope you'll enjoy London and Paris..bon voyage mon ami!!
Er waren trouwens, met mij, veel mensen voor de derde keer!
Aug-13-2003 12:42
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Vandaag schijnt de Dance Valley DVD uitgekomen te zijn. Hij ligt voor ongeveer € 17,00 in de winkel volgens de UDC-site. Heeft iemand hem al gekocht en/of bekeken ??
Sep-06-2003 17:18
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
ik heb hem nog niet maar volgens de site van udc staan er beelden van verschillende djs op, OA deeb dish, sander k, Ferry C, Jp, Tom H, Steve Hill, Tiesto en nog een paar. Ook beelden van de opbouw van dance valley + Laidbacks videoclip
Sep-06-2003 17:33
snitz
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
ben vanmiddag 5 verschillende zaken afgeweest en ze vertelde mij dat de dvd dinsdag pas in de winkel lag, hoe het kan is mij ook een raadsel.........
Sep-07-2003 17:06
snitz
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Heb hem nu binnen en ziet er aardig leuk uit. De beelden zijn alleen van MTV, maar ook de opbouw van het terrein is weergegeven. Is toch een leuk aandenken
Sep-12-2003 10:36
MaGiK54
Happy Skippy
quote:
Originally posted by snitz
Heb hem nu binnen en ziet er aardig leuk uit. De beelden zijn alleen van MTV, maar ook de opbouw van het terrein is weergegeven. Is toch een leuk aandenken
Heb hem in me handen gehad, zag dat er live-sets op stonden van diverse dj's. Hoe lang duren die sets ongeveer ??
Sep-12-2003 14:41
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
Welke DJs staan er allemaal op (allemaal)
Waneer komt de hard dance edite van die Cd uit?
Sep-12-2003 15:26
MaGiK54
Happy Skippy
quote:
Originally posted by Biohazard
Welke DJs staan er allemaal op (allemaal)
Waneer komt de hard dance edite van die Cd uit?
Cd lag gisteren al bij de FR-shop.
Sep-12-2003 15:35
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by MaGiK54
Heb hem in me handen gehad, zag dat er live-sets op stonden van diverse dj's. Hoe lang duren die sets ongeveer ??
heel kort, zo'n 1 a 2 nummers per dj. De DVD stelt weinig voor, maar ik had weer paar keer dik kippevel en heb er geen spijt van. Vind het een leuk ''aandenken'' voor 17 euro.
Verder heb ik even gekeken wie er allemaal op stonden en zag Basvh, Optimus en mezelf