Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Posta bilder på er själva!
Pages (80): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
Ere nån här som reflekterat över att detta är en "posta bild" tråd...? Med tanke på att tråden är länkad i arkivet för att folk ska hitta hit och därmed bilder på oss...

jupp, du kan väl ta och "städa" lite

Old Post Dec-03-2003 02:21  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Glorie
Sand Leaper! Ah, trevligt.. hade inte sett dig på bild.. men hur gammal är du egentligen? jag måste ha trott att du var äldre ja trodde du var över 25 men jag ser att jag kanske hade fel.

Jasså? Hva fikk deg til å tro at jeg var så gammel da? Tar det som et kompliment uansett, selv om jeg kun er 19. Blir 20 den 2.februar, og da er det lite som skal stoppe meg fra å gjøre langt flere Sverige-turer i fremtiden

Old Post Dec-03-2003 07:33  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003
tips

vi skulle kunna ha en sticky tråd kallad nåt i stil med "SWE TA PICCYS" eller nåt, där det bara är bilder och tråden är låst, lr nåt.

Old Post Dec-03-2003 08:38  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003
Re: tips

quote:
Originally posted by staz
vi skulle kunna ha en sticky tråd kallad nåt i stil med "SWE TA PICCYS" eller nåt, där det bara är bilder och tråden är låst, lr nåt.
hmm men om den är låst hur lägger man då in nya bilder? jag tror jag har 2 bilder av mig på sweta. man kan väl antingen städa denna tråd eller så kan man göra en ny tråd där ENDAST bilder får postas och så kan man posta fler bilder på sig själv om man vill men ingen text förutom kanske en kommentar till bilden. sen om någon skriver något mer än så, kan ju kenny ta bort det. och så kan man låsa denna tråden. det vore nästan enklast.

Old Post Dec-03-2003 11:53  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Re: Re: tips

quote:
Originally posted by JayBee
hmm men om den är låst hur lägger man då in nya bilder? jag tror jag har 2 bilder av mig på sweta. man kan väl antingen städa denna tråd eller så kan man göra en ny tråd där ENDAST bilder får postas och så kan man posta fler bilder på sig själv om man vill men ingen text förutom kanske en kommentar till bilden. sen om någon skriver något mer än så, kan ju kenny ta bort det. och så kan man låsa denna tråden. det vore nästan enklast.

Det var det denna tråden var till för från början... sen behövs det inte komenteras egentligen på varje bild då det inte var syftet riktigt... Sen tycker jag inte mindshooter ska behöva städa runt på forumet eller stänga ner denna tråden eller andra, det gör detta forum mer fritt & ledigt... man bör bara tänka efter lite innan man postar... fan känner mig som värsta gnällkärringen

Old Post Dec-03-2003 13:14  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001
Re: Re: Re: tips

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det var det denna tråden var till för från början... sen behövs det inte komenteras egentligen på varje bild då det inte var syftet riktigt... Sen tycker jag inte mindshooter ska behöva städa runt på forumet eller stänga ner denna tråden eller andra, det gör detta forum mer fritt & ledigt... man bör bara tänka efter lite innan man postar... fan känner mig som värsta gnällkärringen

gnäller tycker jag inte du gör, men kärring e du fanimej

Old Post Dec-03-2003 14:53  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

steffo: jo men det är ju lite sent nu. anledningen varför jag tycker det skulle vara en bra ide är för att då kan man använda en bild tråd som ett arkiv.. typ vem var det nu igen, jo jag kan kolla i bild tråden. men det går ju inte nu för det finns typ 30 sidor och en bild på vart annan sida :P lite stränghet kan löna sig.

Old Post Dec-03-2003 15:12  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nekholm
nekholm

Registered: Jan 2001

En sticky med bilder på alla låter ganska bra. Så kan man fortsätta posta sina bilder här, och sen så lägger han/hon som öppnar den nya tråden till bilderna dit. Enkelt

Eller så kanske man kunde använda denna tråd, och sätta alla bilderna i den första posten.

Eller en SWETA fotosida.

Eller en relativt bild på mej (från 29.10):

(Ganska orakad där, ännu orakadare nu )

Last edited by nekholm on Dec-03-2003 at 17:36

Old Post Dec-03-2003 17:30  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by nekholm
En sticky med bilder på alla låter ganska bra. Så kan man fortsätta posta sina bilder här, och sen så lägger han/hon som öppnar den nya tråden till bilderna dit. Enkelt

Eller så kanske man kunde använda denna tråd, och sätta alla bilderna i den första posten.

Eller en SWETA fotosida.

isf en sweta fotosida, där man enkelt kan bläddra. men aja, kommentarer i den här tråden tycker jag bar ae bra.... blir roligare så ju

Old Post Dec-03-2003 17:35  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

jo men då skulle nån behöva ansvara för det hela, varken sig man väljer en websida, dubbel tråd eller allt i första posten. det gäller väl helt enkelt att nån tar itu med det hela

nekholm: kommer du från mehico eller?

Old Post Dec-03-2003 17:41  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag har faktiskt funderat på några månader att göra en enkel sida som vi SWETAs har tillgång till där vi kan lägga upp bilder... dels på oss själv och dels på fester vi har vart på... inte som en comunity utan mer som en sida med samlade bilder för alla nyfikna

Om nån bara kunde hjälpa mig få igång min webserver så hostar jag... Har ju även tänkt länge hosta min FTP och ShoutCast där 24/7 ett bra tag också....

Old Post Dec-03-2003 17:45  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

annars har jag en webserver som nästan e upep 24/7, så jag hostar gärna, vet dock inte om jag har tid att fixa en hemsida just nu bara...

Old Post Dec-03-2003 17:49  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Posta bilder på er själva!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (80): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSasha Live Intenz 1999... [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNRC - "Here Comes the Rain Again" (Push Dub Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:50.

Forum Rules: