פףףףףףף אני משחק במנג'ר ממזמן
עוד מהתקופה של סיאמ1
חחחח
זה היה ענק... החדשות היו דף שלם ובשביל להעביר בינהם היית צריך ללחוץ על קונטיניו למטה ואז בסוף החדשות היית מגיע למסך הראשי עם התפריט והכל ולוחץ שם קונטיניו
קטלני
ימים טובים
בראסמי הסיאמ הכי טוב שיצא זה סיאמ3 מבחינת הממשק... הוא הכי נוח שיש בעולם
סיאמ4 מסריח טייייייייייייייייללללללליייייים
Dec-21-2003 23:23
Segev
Armin Addict
Registered: Mar 2002
Location: a state of trance
ואי ואני חשבתי אני היחיד שמשחק בזה אף אחד ששאלתי לא אוהב את המשחק הזה הוא פשוט ענק
ד"א לשחקני
CM
קשר אדיר
Dieago
מ
santos
שחקן ענק וגם לא יקר בכלל והוא צעיר מאוד בן איזה 18-19
Dec-23-2003 22:11
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
עזוב המלצות על שחקנים...
זה לא יגמר אם לא נספר..
תאמין לי..
ב
SIgames
יש
section
בפורום שלהם רק לשחקנים צעירים וטובים
ועוד אחד לטקטיקות ואימונים וכו'..
Dec-24-2003 07:34
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
פיי איזה ת'רד עתיק..
בכל מקרה המלצה על משחק אדיר...
Swat 4.
אין בו עלילות יותר מידי מתוחכמות, אין בו גרפיקה של עוד 10 שנים, אבל הוא פשוט משחק כיפי...