|
| quote: | Originally posted by Vishnu
Sorry maar ik geef mijn forfait
Pitch bend was al kapot, sinds deze week nu ook de koptelefoon, te weinig CDs aanwezig, de CD-brander wilt ni meewerken, en ik ben ziek.
Mijn excuses dat ik de afspraken niet kan nakomen, maar het zal voor ne volgende keer zijn.
Als iemand wil inspringen (DJ Bart J bvb?) dan kan da nog nipt, want morgen is het de laatste dag waarop mix kan geupload worden. |
nee, het is uitgesteld tot volgende week zondag 
|