Ben btw benieuwd naar Paul Oakenfold. Eerste keer dat ik de legende aan het werk zie
Jul-22-2006 18:12
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Is da mijn gedacht of is Boom vanuit het westen van het land redelijk onbereikbaar per trein?
Jul-23-2006 10:45
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Devilex
Is da mijn gedacht of is Boom vanuit het westen van het land redelijk onbereikbaar per trein?
Ge pakt trein naar Antwerpen Centraal, ge gaat naar Roosenvelt en je pakt daar de bus richting Boom (denk de 50.2). Negen kansen van de tien zal voor de juiste bus zoizo een meute mensen staan die richting De Schorre moeten.
En vorig jaar moest je niets betalen voor bus als je een geldig ticket kon laten zien.
Last edited by Dark Apostle on Jul-23-2006 at 11:03
Jul-23-2006 10:52
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
wa is Roosenvelt juist?
Jul-23-2006 10:56
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
De centrale busvertrekplaats van Antwerpen. Ge gaat gewoon het station langs de zij-uitgang (links) naar buiten, dan komt ge op de Keyserlei uit. Die gewoon volgen tot ge rechts de UGC-cinema tegenkomt, daar naar rechts en dan zit ge op de Roosevelt
Ah ok merci, dacht al da Roosevelt ergens een gemeente was in de buurt.
Jul-23-2006 11:01
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Devilex
wa is Roosenvelt juist?
Makkelijkste is
1ste. Je komt van het perron en je loopt het hoofdgebouw binnen, de trappen naar beneden en dan links. Nu kom je op de Keizerlei. Hier loop je rechtdoor (best langs de rechter kant) totdat je de UGC passeert, de straat er vlak achter draai je rechts in. Na een beteke wandelen kom je op de Roosenvelt aan (makkelijk te herkennen, staat vol met bussen). De perrons aan de linker kant van de straat moet je nu hebben. Het laatste perron is dat van de 502.
Voor je opstapt moet je toch zeker ff vragen of hij langs De Schorre komt, want het kan zijn dat id-t vant jaar alles anders heeft geregeld.