ik had ze voor het toernooi nochtans ver zien komen en mss wel de halve finale zien halen. Maar uiteindelijk hebben ze vanaf de eerste match enorm teleurgesteld, ik had met dit spelersmateriaal echt wel meer verwacht en de schuld van het falen vind ik vooral bij de coach liggen.
Wel enorm blij dat Argentinië doorgaat, ze blijven voor mij nog steeds een enorme kanshebber voor de WC. Khoop dat ze voor de volgende match hun goeie vorm terugvinden en dan Duitsland eruit kunnen kegelen (Duitsland dat volgens mij vandaag vooral sterk voor de dag kwam dankzij een enorm zwak zweden).
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Jun-25-2006 07:35
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance
Registered: Nov 2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En die Maxi Rodrigues seg Die moet zeker gedacht hebben "Wat Joe Cole kan, kan ik ook!"
idd
Kheb trouwens al veel pareltjes van doelpunten gezien dit WK.
Jun-25-2006 08:48
Nyah
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Zweden eruit
Spannende match gister- die gemist penalty van Zweden was wel . Mja, dat wordt maandag lachen met al die Zweedse collega's
Duitsland door
Vanavond Portugal -Nederland... dat gaat ook wel spannend worden denk ik.
Jun-25-2006 10:28
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Go portugal!
Den auto is al aant warmlopen voor toeterend door de wijk te sjeezen strax
kheb men ecuador sig maar weggedaan trouwens
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Last edited by Phortastic on Jun-25-2006 at 18:35
Jun-25-2006 18:17
RadiantB
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2006
Portugal - Nederland: 1-0 !!!
Maniche heeft misschien wel een kop om op te kakken, maar hij heeft toch gescoord. ^^