|
| quote: | Originally posted by Phortastic
lol, ironie kan toch mooi zijn. Vooral als de ander het totaal ni doorheeft 
1999 zijde precies ook vergeten he?
2 keer kampioen voor zo een jonge ploeg vind ik toch niet slecht. Dus wat daar zo ongeloofwaardig aan is dat ze dit nog eens zouden doen, begrijp ik niet hoor. |
omdat volgens mij Genk in die jaren ook een echte hele goeie ploeg had die kampioen kon worden. 1999 ben ik niet vergeten maar die vermeld ik niet omdat dat NOG langer geleden is En ik weet best wel wat ironie is hoor ^^ Trouwens Lierse is toch ook kampioen geworden in 98 of 97? En die hangen nu vanonder te zwierelen in het klassement de laatste jaren. Dat bedoelde ik dus, dat er veeel kan veranderen in een paar jaar. Daarom vind ik 2002 toch al eind geleden als je het op dat vlak bekijkt. No offence tho, laat ze maar winnen van Anderlecht.
Als er 1 andere club is van de 'toppers' die ik de titel zou gunnen zal het Rc Genk wel zijn
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision
www.djconfig.com
Config Mixcloud
Last edited by Config on Sep-30-2006 at 17:50
|