Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2009
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
pzK
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Bedankt voor de ID
http://www.facebook.com/album.php?a...19&id=640431154
hier zijn mijn fotootjes van zondag

Old Post Jul-27-2009 12:29  Belgium
Click Here to See the Profile for pzK Click here to Send pzK a Private Message Add pzK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind

Registered: Jun 2005

Zeer geslaagd feest weer

Heb (weer) mijn bank directeur tegengekomen wat altijd wel zalig is, zeker als ge gewoon zijt van die in maatpak te zien Vind ik altijd 1 van de tofste dingen van festivals, en zeker d EDM evenementen, alle soorten volk, alle verschillende klassen samen

Maar gelijk Tom zegt, hier isn't nog altijd een ietsje minder open en vriendelijke sfeer als in Holland b.v. Naja, niet veel aan geergerd, zat met wat zalige companie

Alleen de zondag geweest hier. Wat begonnen met overal de sfeer wat te gaan opsnuiven. Wat van Sharam Jay zijn set meegepikt en die was eigenlijk nog redelijk goed. Dan beetje Subs gezien, keer geweest naar La Rocca tent, en dan richting Vandit voor Jon O'Bir. Die draaide wel een aardig setje.

Vond het aantal mensen in de Vandit tent toch ook wat magerkes, okee van voor was het wat 'drukker' maar toch. Niet te lang in de Vandit tent gestaan, vind trance nog altijd wat meer ietske voor als het donkerder is dus dan nog maar wat buiten geweest, BBQ-saladeke gegeten (vettig maar nice for a change ), Kev and Luc ontmoet , nog wat toerkes gedaan, en dan later nog eens gaan zien naar de Q-dance stage. Daar niet lang gebleven maar k'moest toch wel ne keer hebben gestaan. Later weer richting main, Armand Van Helden draaide daar wat housy, en dan Giuseppe nog wat meegepikt, vond zijn laatste 30mins toch zeer in orde, efkes wat harder wat wel mocht

Above & Beyond ook nog een uur gezien en die draaiden redelijk afwisselend naar mijn zin, afwisselend dat er om de plaat van die (hatelijke) male vocals tussen zat...alleen Jump The Next Train van the Young Parisians vond ik nog goed

Na A&B richting main stage om af te sluiten met Paul Van Dyk, de laatste 20 mins van Moby zijn set waren wel zeer dik in orde, fantastische laser/vuurwerk show ook. PvD begon goed en redelijk stevig, wat ik wel nodig had om de overvloedige energie nog wat uit te dansen :-)

We zijn dan ietske voor de sluiting vertrokken om de files te vermijden, na nog wat bij Sasha & Digweed te hebben gepasseerd, die draaiden een zalige 'spacey' setje precies.

Al bij al fantastich feest, moet dat nog eens wat meer beginnen doen. Veel toffe peeps terug tegengekomen. De organisatie is er ook sterk op vooruitgegaan. Lichten, geluid allemaal dik in orde...het octopus-achtig decor sprak me minder aan maar was eens leuk en 'sprookjesachtig' voor eens iets anders, maar wel een beeteken onnozelkes Drankskes en eten toch wat aan de prijzige kant maja Fantastische line-up, locatie blijft super, en ik kom zeker een 5de keer terug.

Vond het wel spijtig Push (en Joof en Sash!) te hebben gemist de zaterdag, maja

Was wel grappig dat het al een tijdje goed donker was en ik had nog altijd mijn t-shirt niet terug die ik eerder had uitgedaan en in de zak van een vriendin zat die efkes verdwenen zat in wat andere tenten

Oh was ook zalig daar efkes in die zetelkes aan de P-magazine stand wat te relaxen onder't zonneke (of was het nu de Coca Cola stand)

Old Post Jul-27-2009 12:51 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zjokke1977
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

De zondag was dik in orde.
Nergens opstoppingen gehad, je kon als het ware binnenlopen
k' Heb over 't algemeen in de Vandit tent gezeten, en dat zat best wel goed.

Weet toevallig de laatste track van Giuseppe Ottaviani? Wat een bom!!

Verder op de Mainstage gaan kijken naar Moby - Dit was ok vooral de laatste 20 min. waarbij het vuurwerk synchroon op de muziek werd afgeschoten.
Daarna was het de beurt aan PvD welke best wel een vermakelijke set heeft gebracht - Welliswaar zeer gelijkaardig aan zij trance Energy set. Naar het einde toe werdt het publiek toch wel ambetant. Die live PA met Johnny McDaid duurden blijkbaar te lang, en aangezien het belgisch publiek zich over 't algemeen boers kan gedragen gingen er diverse plastieken drinkbekertjes richting podium. Het overvloedig gebruik van drugs/alcohol zal daar ook wel z'n deel in gehad hebben.
Blijkbaar hadden PvD & Johnny er genoeg van daar ze plotsklaps richting backstage liepen - Tomorrowland eindigde zo toch wel in mineur.

Voor mij persoonlijk was deze 5de editie meer dan geslaagd, organisatorisch zat alles bijna perfect in elkaar - Op de busdienst achteraf na

Op naar Editie 6 !!!!!

Ow ja tracklistje van PvD op de Mainstage:

01. Intro + PvD - For An Angel Keyboardstrings
02. PvD - For An Angel 2009 (PvD Club Mix / PvD 09 Rmx)
03. Randy Katana - The Hype
04. Simon Patterson - Thump
05. Barry Jay - Infused
06. Giuseppe Ottaviani & John O Callaghan - Our Dimention
07. Nick Terranova And Austin Leeds - Follow Me
08. ID
09. PvD ft. Ashley Tomberlin – New York City
10. Orla Feeney - Comic Strip
11. ASYS - No More Fucking Rock 'n' Roll (PvD Edit)
12. ID (well known 2004)
13. Reverse - Distant Destiny
14. Funkagenda - WTF + Zombie Nation – Kernkraft 4000
15. PvD - We're Alive (Thomas Gold Dub Mix) + Zombie Nation – Kernkraft 4000
16. Chuckie - Let The Bass Kick
17. ID
18. Depeche Mode - Peace (Sander van Doorn Rmx)
19. ID-> trancer !!!!!!!!!!!!
20. The Killers - Human (Ferry Corsten Rmx)
21. PvD - Nothing But You (UK Club Mix)
22. PvD ft. Vega4 - Time Of Our Lives [Live with Johnny McDaid PA]
23. PvD ft. Johnny McDaid - Home [Live Johnny McDaid PA]

Old Post Jul-27-2009 12:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Zjokke1977 Click here to Send Zjokke1977 a Private Message Add Zjokke1977 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Een paar random bemerkingen:

- Aril Brikha gemist door onze eigen stomme fout. Volgende keer iets vroeger uit bed kruipen
- Juan Atkins mixt op z'n Tiesto's ^^
- De prijzen voor drank en eten waren misschien redelijk in vergelijking met andere festivals, maar ik blijf het afzetterij vinden. Net zoals die 6€ voor de parking, wtf, alsof een gewoon ticket nog niet genoeg kost En helemaal voos als ge een paar uur later terug de parking oprijdt na iets te zijn gaan eten, en die parkingwachter doodleuk zegt dat de parking ondertussen gratis is geworden
- Deelden ze die witte zonnebrillen daar uit ofzo? Want ik heb echt minstens 5000 man met dezelfde bril gezien, all thinking they were hip and cool...
- Een pluim voor de organisatie om de Qstage en Ghoststyle zo plaatsen op het terrein dat je er niet verplicht hoefde te passeren. Wel minder aangenaam dat ze dat dan maar probeerden te compenseren door wat extra volume. Op bijna elke stage hoorde je die smerige bassen er doorheen klinken tijdens breaks of stillere momenten
- Natural Born Deejays waren best wel feest, maar ik had nu niet echt een 90's megamix verwacht. Wel cool dat die DJ Gert alle melodieën live op zijn keyboard tokkelde. Moest Mike dat nu ook eens doen
- Push live stond op de verkeerde stage geprogrammeerd, hoewel de hitjes wel het gewenste effect hadden. Silver Bath is en blijft epic win
- Patje Krimson is ne fooraap en ziet eruit zoals een levend lijk. Plaatjes mixen door middel van jingles is voos, en de helft van de tijd liggen trainwrecken is zielig voor iemand die al zo lang in de business zit. Oké, ik weet dat het moeilijker mixen is met zulke commerciële muziek en 90's, maar ge kunt toch tenminste wat moeite doen? Enfin, kzal maar zwijgen voor ik weer boze fanboys op m'n dak krijg
- Hetzelfde geldt voor Sash. Werk eraan jongens!
- Zeker als ge dan een JOOF aan het werk hoort, technisch nagenoeg perfect en altijd die smile op zijn gezicht. Een genot om naar te kijken en te luisteren. Jammer dat de Back 2 Basics stage een beetje in een vergeethoekje stond, en véél te klein was. Tijdens JOOF viel het nog mee, maar wie programmeert die man nu in godsnaam ook om 17u? Hij verdient zoveel beter. 's Avonds was het dan weer veel te druk tijdens Infected Mushroom. Trouwens, voor de ID-kings: ik zoek de track die JOOF halverwege zijn set speelde, nogal tranzy met een lange break waarin en vrouwelijke vocals te horen waren: 'open your eyes'.
- Belgian Bonzai zowaar gespot!
- Veel mensen met hilarische, bijna volksdans-achtige dansmoves gespot. Awesome
- Pig & Dan (allé, toch eentje ervan) stond maar tam te draaien voor dat uur van de avond. Tegenvaller, en geen goeie opwarmer voor Joris Voorn me dunkt. Joris zelf was awesome, na een half uur kwam hij echt goed op dreef. Spijtig dat het gezelschap niet veel later er de brui aan gaf
- Welke mongool zet die Café D'Anvers stage daar op een klein zandbankje, op het kruispunt tussen 3 wandelwegen dan nog ook? Bij Joris Voorn was het nog doenbaar, maar Sasha & Diggers was een ramp. Véél te weinig plaats, en dat terwijl er een grote Vandit tent was die volgens mij nooit meer dan de helft gevuld is geweest? Volgende keer ruilen denk ik zo.
- Povere lichtinstallatie en lightjockeys bij Café D'Anvers, een gemiste kans.
- Guy J is een held.
- James Zabiela ook.
- En Hernan Cattaneo - oh what a surprise - toch ook wel.
- Ze hebben alle drie wel spauwlelijke kapsel, maar misschien is er wel een verband te ontdekken daar? ^^
- Zabiela verdiende trouwens beter. Tegen kwart voor 9 begon de tent leeg te lopen, iedereen naar Moby en David Schijtta zeker? Barbaren. Terwijl James echt wel goed aan het draaien was. Goes to show again dat goeie muzieksmaak in België dun gezaaid blijft
- Was ik toch blij dat ik oordoppen gekocht had op sommige momenten.
- Een paar Beta t-shirts gespot zonder dat we wisten wie de eigenaar was. Bizar.
- Heb ik al gezegd dat Guy J een held is?
- De show op de main was wel proper, Paul Van Dyk was iets minder m'n ding. Trance in het algemeen eigenlijk. I tried, maar het zegt me echt niks meer
- Bent - As you fall (Guy J remix)

Old Post Jul-27-2009 12:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyah

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Synthesia
Al bij al fantastich feest, moet dat nog eens wat meer beginnen doen. Veel toffe peeps terug tegengekomen. De organisatie is er ook sterk op vooruitgegaan. Lichten, geluid allemaal dik in orde...

+1 Qua organisatie was het dit jaar echt wel een pak beter als de voorgaande edities.
En ja, er zouden wel meer van die feestjes mogen zijn. Next beta feestje missch ?

Old Post Jul-27-2009 13:04  Belgium
Click Here to See the Profile for Nyah Click here to Send Nyah a Private Message Add Nyah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Een paar random bemerkingen:

- Natural Born Deejays waren best wel feest, maar ik had nu niet echt een 90's megamix verwacht. Wel cool dat die DJ Gert alle melodieën live op zijn keyboard tokkelde. Moest Mike dat nu ook eens doen
- Push live stond op de verkeerde stage geprogrammeerd, hoewel de hitjes wel het gewenste effect hadden. Silver Bath is en blijft epic win

Natural Born DJ's had ik ook 'anders' verwacht, niet echt die 90 hitjes maar meer eigen werk wat toch ook 90s muziek is. Maar ik vond het wel nog steeds goed. Ook Push was weer fun en Silver Bath is idd heersen

quote:
- Zeker als ge dan een JOOF aan het werk hoort, technisch nagenoeg perfect en altijd die smile op zijn gezicht. Een genot om naar te kijken en te luisteren. Jammer dat de Back 2 Basics stage een beetje in een vergeethoekje stond, en véél te klein was. Tijdens JOOF viel het nog mee, maar wie programmeert die man nu in godsnaam ook om 17u? Hij verdient zoveel beter. 's Avonds was het dan weer veel te druk tijdens Infected Mushroom. Trouwens, voor de ID-kings: ik zoek de track die JOOF halverwege zijn set speelde, nogal tranzy met een lange break waarin en vrouwelijke vocals te horen waren: 'open your eyes'.

JOOF is echt geweldig!!! die speelt dus ALTIJD met zo ne smile op zijn gezicht eh. Die geniet er altijd even goed van om achter de draaitafels te staan; het heeft nochtans niet veel gescheeld of hij was ermee gestopt een tijd terug. Met het uur was ik idd ook minder opgezet, zeker omdat hij oorspronkelijk later en langer zou draaien: van 21u tot 23u waarna dan Infected Mushroom zou beginnen voor een 2u durende DJ set. Om één of andere reden is dat toen aangepast geweest.

dan die track: ik heb er zaterdagnacht geen opzoekwerk meer naar gedaan maar ik ben er bijna zeker van dat het een Wizzy Noise track of remix gaat. Met die vocal erin ging mijn gok daarom naar "Wizzy Noise - Eyes Wide Open", zonder het s nachts nog echt gecontroleerd te hebben. Ik zal het nog wel ns nagaan. De track die daarna werd gespeeld was trouwens ook van Wizzy Noise: Abbyss

Old Post Jul-27-2009 13:17  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

quote:
Originally posted by MikeVee

Sash: leuk dat ie daar wat happy hardcore speelde

Yep, we gingen toen net door, en dan ineens Mental Theo & Charly Lownoise

Bij de Natural Born Deejays ook, ineens out of the blue, DON'T TOUCH THAT STEREO

Old Post Jul-27-2009 13:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

Wizzy Noise - Eyes Wide Open

Old Post Jul-27-2009 13:28  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

ik hou wel van Jasper's random punten , veel makkelijker dan alles in een verhaal te moeten gieten me dunkt, anders zou ik hier 2 paginas moeten volschrijven.

- Eerst en vooral: WTF @ de vrijdagavond... Het was echt een ware chaos om aan de camping te geraken. Ik had totaal niet verwacht dat er al zoveel volk aanwezig zou zijn op vrijdag, twas eigenlijk echt niet normaal. Op 4 a 5 km van de camping zat opeens alles vast, het bewoog van geen meter meer...
Na 10 minuten inlichtingen vragen bij andere gedupeerden krijg ik opeens van een flik te horen dat de parking van de camping al vol zit?? Ik was daar om 21 u é mannen... de camping was op dat moment amper 4 uur geopend. Kheb mij dan maar geparkeerd in de buurt van het voetbalstadion van Boom. In geen tijd was die parking daar ook vol.
Daarna echt zwaar afgezien om met mijn boel nog naar de camping te geraken..
Misschien een ideetje om volgend jaar enkele grote parkeerterreinen extra te voorzien en deze te voorzien van een busverbinding, zodat de mensen wat minder moeten afzien om zelfs nog maar aan de camping te geraken? Ik was heus niet de enige die enorm pissed was hierdoor, samen mij hebben zeker nog 1000 anderen even ver moeten sleuren met hun campingmateriaal.
Eenmaal aan de camping aangekomen was het weer aanschuiven, ik heb er zeker bijna 2 uur gestaan eer ik binnenraakte. Regel die ingang daar toch eens een beetje beter é gasten!
De camping stond volledig vol toen ik binnen was.. alleen helemaal op het eind van de camping heb ik nog een plaatske gevonden. Tent snel opgezet in de pikkende donker. Toen ik nog geen minuut in mijn stoel genesteld was staken ze de lichten van het voetbalveld waarop de tenten stonden, aan. Niet zo grappig als je juist je tent opgezet hebt.
- Gelukkig heb ik direct kunnen verbroederen met een bendeke van 8 uit Herentals waarvan er zowaar zelfs één tussenzat die gek was op progressive.
- Ben niet meer naar dat feestje op de camping geweest, maar ik had alle platen die gespeeld werden al 10 keer gehoord, dus zoveel speciaal was het niet.

ZATERDAG:

- Pendelbus van de camping naar het festivalterrein pakken verliep vlot, kheb geen 5 minuten moeten wachten. Binnengeraken ook geen enkel probleem.. blijkbaar was dit een ingang die speciaal voor de campinggangers was opgezet? Volgens ik gehoord heb van Joeri waren er alleszins meerdere ingangen. Dat was dus wel dik in orde. Enfin, om langs de campingingang naar binnen te gaan dus.
- Op het festival zelf klopte alles organisatorisch wel vond ik.
- Aril Brikha geluisterd samen met Joeri (FCB_fanatic), liep volledig in lijn met mijn verwachtingen, heerlijke set dus. Kon zeker tippen aan zijn set in Gent vorig jaar
- Juan Atkins mixed inderdaad op zijn Tiesto's
- Kiki op Café D'Anvers , degelijk
- John 00 Fleming: dat was weer genieten! Die remix van Zen Mechanics is inderdaad super. Super kerel, aanstekelijke lach op het gezicht die besmettelijk werkt, heerlijke muziek.
- Dominik Eulberg: was niet slecht, maar niet zo lang gebleven
- Push: Kon het niet laten om toch nog eens te gaan kijken. Twas best in orde.
- De gracht die naast de 90's tent ligt is ietsje te breed om over te springen. Der stonden blijkbaar ook netels aan de zijkant ervan, beetje minder leuk als ge er juist driekwart overgesprongen zijt
- volgens mij ligt men zonnebril in die gracht
- Zelfde kwaliteit van het eten als vorig jaar. Degelijk, meer moet ge eigenlijk niet verwachten op zo'n festivals.
- Radio Slave was degelijk.
- Marc Romboy ook degelijk, zat er soms eens naast.
- Pig & Dan, naarmate de avond vorderde kwam de verlichting op Café D'Anvers wel beter tot z'n recht. Essentiele verlichting zonder al te veel franjes, jammergenoeg haalde de lightjockey er ietsje te weinig uit. Mocht ook best wat meer gerief hangen. Strakke set!
- Joris Voorn: Fucking sublieme set ! Het laatste kwartiertje met Incident en zijn remix van Dark Flower maakten een tot dan al heerlijke set volledig af!
- Terugkeren naar de camping: Chaos alom zeg. Ging voor geen meter vooruit. Niettegenstaande de uitgang enkel voor campinggangers bedoeld was zat het volledig dicht. Zeker een uur geschoven eer ik aan de bussen kwam. Zeker 200 man over de hekkens zien klimmen. Er heerste ook een bijzonder grimmig sfeertje, hele stukken van die fences zijn kapotgetrokken, waardoor de security er dan maar niets beter op vond om iedereen gewoon door te laten. Het was ook de beste oplossing want het liep echt VOLLEDIG fout daar. Er stond nochtans telkens een bus of 10 te wachten.
- Eenmaal op de bus zittende te horen krijgen dat de bus die helemaal vooraan staat in panne ligt.
- Na 3 minuten rijden terug volledig stilstaan omdat er nog een andere bus die ervoor rijdt ook in panne gevallen is??!! Velen zijn toen gewoon uitgestapt en tevoet naar de camping gelopen. Een halve minuut later gingen de deuren echter weer vrolijk dicht en zette de bus weer aan met de 20 overgebleven campinggangers. Ik zat gelukkig wel op de bus en vond het wel betrekkelijk grappig, degene die uitgestapt waren, iets minder.

ZONDAG:

- Terug vlot binnengeraakt
- Neon: Clubby set, vond het eigenlijk wel goed.
- Guy J: Goeie tot zeer goede set, ongelofelijk sterke afsluiter met zijn remix van As You Fall, het was een waar genot, hopelijk krijgt de plaat een release.
- 16 Bit Lolitas: sterke set, oa een remix gehoord van Underworld - Two months off, die ook Zabiela in zijn set had zitten. Voor de tweede maal Dark Flower gehoord, ik had er niets op tegen
- Hernan Cattaneo: Eerste uur gehoord en dat vond ik ook sterk, wane bende zotte spaanse fans heeft die man toch
- Efkes Thrillseekers gezien, dat geluid stond daar echt veeeeel te stil! Das nu al de zoveelste keer op rij dat ze het geluid op de 'trance stage' niet goed krijgen. Je zou bijna gaan denken dat ze het opzettelijk doen. Het deeltje dat ik gezien heb van The Thrillseekers vond ik trouwens echt heel zwak, het deed me nix en het feit dat de Steve daar stond te flippen gelijk een halve gare deed er voor ook niet veel goeds aan. Twas er een beetje over.
- Terug gaan eten en op de achtergrond Ottaviani die bezig was; saai.
- Laatste deel van Cattaneo gehoord en derna dan James Zabiela. Ook een sterke set van hem, toonde bij momenten zijn klasse door af en toe met effectors te gaan spelen. Zijn wereldberoemde scratching zat er ook eens heel prominent in verwerkt: Een streling voor het oor en toch ook een beetje voor het oog. Zabiela stond heel tevreden achter de draaitafels en dat was iedere climax goed te merken. Aanstekelijk. Onder andere Bjork - Dull Flame Of Desire (Modeselektor Remix) gehoord naar het eind van de set toe, blijft een heerlijk plaatje. Volgens mij draaide ie zijn eigen edit, zonder die zagerige male vocals erin verwerkt. Een van de beste nummers uit zijn set.
Zoals Jasper aangaf wel jammer dat er al zoveel volk vertrok tijdens het 2de uur, Zabiela had voor zijn set veel meer verdiend. Geef hem volgend jaar maar eens mainstage, ze gaan daar wat meemaken. Draaide met D-Pulse - July Sunset terug een heel toepasselijk housy afsluitertje. Had de plaat enigszins wel verwacht gezien de omstandigheden Heerlijk!
- Sasha & Digweed: Een uur gehoord, toch een beetje ontgoochelend, toch wat te plat. Ik had er zoveel meer van verwacht. ben zowaar nog tijdens hun set vertrokken en heb zo de grote chaos van de Exodus kunnen vermijden.

- Gelukkig waren er vanmorgen pendelbussen naar het station en was de buschauffeur zo vriendelijk om in de buurt van mijn parkeerplaats te willen stoppen, zodat ik maar een dik kwartierke meer moest lopen. Terug met de auto naar de parkeerplaats van de camping en daar dan mijn boel ingeladen. Terugkeren liep bijzonder vlot.

Ondanks de problemen met de camping was het echt wel een heerlijk weekend. Veel kwaliteitsvolle dj's gezien. Kheb me enorm goed geamuseerd tijdens de meeste sets en daardoor ook redelijk zwaar doorgefeest. Moe maar voldaan!

Tis blijkbaar toch een uitgebreid verslag geworden

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Last edited by Config on Jul-27-2009 at 15:04

Old Post Jul-27-2009 14:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by Config
De laatste track die Zabiela speelde moeten de echte fans toch kennen, aangezien ie der af en toe wel eens een set mee afsluit.
Tis: D-Pulse - July Sunset

Thanks!

You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Old Post Jul-27-2009 15:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Wizzy Noise - Eyes Wide Open

Dat is em. Dat is em. Ik wist het!

Old Post Jul-27-2009 15:13  Belgium
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

Toch vreemd hoe ze erin slagen om problemen te hebben met een camping van 15.000(?) personen. Nature One heeft een camping van 80.000 man en daar ben ik al drie jaar binnengeraakt zonder 5 minuten wachten. Het enige element dat daar voor oponthoud zorgt is den Benny die niet tot aan de inkom geraakt met de tickets of den Benny die de zevenentwintigste McFlurry binnenwurmt in de McDonald's van Koblenz.

No Rules, Great Old

Old Post Jul-27-2009 16:08  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2009
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan You Hear Me? [2025] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLeandro Gamez - "Stones On The Way" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:17.

Forum Rules: