|
OKay...då kommer jag också med ett bidrag, fast i ett annat format.
Har pillat med ett projektarbete den senaste veckan tillsammans med tre stycken andra kurskamrater (distansstuderande). Arbetet ska vara inne senast i morgon kl. 24.00.
Projektarbetet går ut på att vi ska göra en applikation i Macromedia Director och presentera en hobby. Vår grupp kom efter många om och men fram till matlagning, som sedan blev till Sushi (andra alternativ som säker sex diskuterades också )
Hur som helst, så här ser vår, till 98% färdiga, applikation ut:
http://www.djlaszlo.com/temp/sushi3.htm
Det är jag som skött all programering (tog frivilligt på mig den uppgiften ), om man nu kan kalla Lingo för programmering. Notera att jag för två veckor sedan inte ens visste vad Macromedia Director var för något, så var snälla när ni bashar 
Det finns också en liten bugg som jag inte kan få bukt med, om någon här är haj på director. Ljudet vill inte loopas. Någon som vet varför?
___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se
|