|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Damn, das ook slecht nieuws
Maar allé, goed dat ze er nog redelijk goed vanaf zijn gekomen, voor hetzelfde geld had het erger geweest...
En die dronken kerel hangt sowieso, en dat gaat hem best wat kosten denk ik...en hoop ik!
Enneuh, als uw zus pijn zou blijven hebben aan haar nek, laat ze zo snel mogelijk controleren op whiplash. Mijn moeder heeft op die manier ook 2 jaar zwaar afgezien, gewoon omdat ze dachten dat het "maar een beetje nekpijn, da ga wel over na een tijdje" was... |
mja kan er niet goe van slapen .. sebiet nog e cd'ke opzetten ..
is waar kzeg da ook tkon erger geweest zijn ...
de politie raadde haar aan om haar meteen te laten checken int ziekenhuis en de kinderen ook.. want die gordels werken goed maar opzich voor kleine kinderen (7, 4 en 1,4 jaar) doen die wel pijn als die zo een schokken te verduren krijgen ..
die whiplash is vastgesteld, de hoofdpijn zou zijn omdat ze even door de shock buiten bewustzijn zou zijn geweest ... ze dacht eerst dat ze alles droomde ..
geen idee wat die kerel te wachten staat, zal zijn rijbewijs wel voor een tijd kwijt zijn zeker?
tding is wat ze ook doet, draai de klok terug, dit kan ze zelfs na 100 pogingen niet voorkomen .. ook al zegt ze nu 'khad misschien mijn richtingaanwijzers moeten aanzetten ???'
|