Bah champagne. wie lust dat nou?
Repleys De NLTA Chill Out Thread 3847 25614 Het 3-woorden Verhaal 2315 15676 [mp3] Wat heb je nu opstaan? 1304 14313 Klaag / Zeur - Thread 1294
___________________ Down-Under was da bomb
Wel goed voor je postgemiddelde zo, ik neem nog een biertje
___________________ DJ Arjan Kreischer.com is online!
quote:Originally posted by emre Als New Wave maar niet de Ambs uit gaat hangen straks Dan staat duitsland bijna boven ons dan.....
quote:Originally posted by Asperge Wel goed voor je postgemiddelde zo, ik neem nog een biertje Hoeveelste voor vandaag...
Natasha Beddingfield is wel een leuke meid vinnik
Deze draad moeten ze gewoon sticky maken en locken dat ie niet gemoved kan worden
quote:Originally posted by MaGiK54 Dan staat duitsland bijna boven ons dan..... Dat zou onvergevelijk zijn
quote:Originally posted by jp Natasha Beddingfield is wel een leuke meid vinnik + 1
quote:Originally posted by MaGiK54 Hoeveelste voor vandaag... 3e! Wat oma's je al neit geven voor kerst: ja je bent student en ik wist neit wat ik je moest geven dus ik dacht ik geef maar bier Top oma
Tering nog een eindje hoor tot de 4K
quote:Originally posted by emre Dat zou onvergevelijk zijn N.W. is een vaderlandliefende Nederlander, Ambs is een landverrader die ondergedoken zit in Miami