Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by Toni_D2
Niet te veel geld meer spenderen aan GPS. Binnenkort zijn ze hier niet meer bruikbaar. Daarom blijven de prijzen dalen.
waarom zijn ze binnenkort niet meer bruikbaar?
Nov-27-2005 22:22
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
dat vraag ik me ook af
en ik ben potverdorie met een dikke kaak opgestaan
Nov-28-2005 07:23
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Welke tomtom hebben jullie dan?
Ik heb 5.1 versie en die doet het uitstekend.
Ben in augustus zonder problemen van Hoevelaken naar Venetie gereden.
Door Oostenrijk met al die tunnels was ook geen probleem.
Ook Hoevelaken - Luxemburg was prima te doen. In steden als Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven gaat het prima.
Nov-28-2005 11:54
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Op zich heeft dat probleem niks met de software te maken, dan wel met de sattelliet die niet nauwkeurig genoeg zijn coördinaten teruggeeft.
Originally posted by Bertn
waarom zijn ze binnenkort niet meer bruikbaar?
die binnenkort duurt nog wel een paar jaar hoor, denk niet dat de prijzen daar nu al voor aan het dalen zijn...
maar dat heeft dus met Galileo te maken (jullie hebben mijn linkje niet even gevolgd uit intresse?)
GPS is amerikaans, en zij kunnen het verstoren en gebruiken tijdens oorlogen. daarom wil Europa zelf eigen satelieten, en dat project noemt Galileo... vanaf die modernere satelieten (alle 30) in een baan om de aarde draaien kunnen we daar gebruik van maken en zullen er geen systemen meer zijn die van de Amerikaanse GPS gebruik maken...
Nov-28-2005 14:25
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
En waarom zouden de gpsen die we nu kopen niet gewoon het amerikaanse systeem verder gebruiken?
BTW: Tijdens de 2de golfoorlog hebben de amerikanen het gps systeem in iraq inderdaad verstoord, dus laat Galileo maar rap komen
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Nov-28-2005 14:47
domineesje
Con amor todo se puede!
ik moet dat gewoon niet hebben, hebt orientatie of niet, hebt nog kaarten en een mond voor iets te vragen... das mijn mening he
en als ge gps hebt zijt ge dat zodanig gewoon, en die stuurt u eens verkeerd, komt het op neer dat je zelf niet meer weet waar ge zit, een groot nadeel van gpsgebruik
Nov-28-2005 17:25
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by domineesje
ik moet dat gewoon niet hebben, hebt orientatie of niet, hebt nog kaarten en een mond voor iets te vragen... das mijn mening he
en als ge gps hebt zijt ge dat zodanig gewoon, en die stuurt u eens verkeerd, komt het op neer dat je zelf niet meer weet waar ge zit, een groot nadeel van gpsgebruik
Totdat je er ook beschikking over hebt en dan zie je dat het toch rete handig is. Elke dag worden er in het systeem updates gedaan dus het zal je niet overkomen dat je ergens in de middle of nowhere beland. Je kan met Tomtom vantervoren de route bekijken. Al dat gezeik met die kaarten en overal vragen. Rij er nu in 1 keer naartoe.
Nov-28-2005 17:38
domineesje
Con amor todo se puede!
quote:
Originally posted by New Wave
Totdat je er ook beschikking over hebt en dan zie je dat het toch rete handig is. Elke dag worden er in het systeem updates gedaan dus het zal je niet overkomen dat je ergens in de middle of nowhere beland. Je kan met Tomtom vantervoren de route bekijken. Al dat gezeik met die kaarten en overal vragen. Rij er nu in 1 keer naartoe.
neeeneeen er zit een standaard op de volgende aankoop van auto, die moet eruit!!!! mss is dat omdat we dagelijks met transport te maken hebben,wat ik ook belachelijk vind een camionchauffeur met een gps.... duh!!! en hoor het ook van hun, heb ik hem niet bij, dan weet ik totaal niet waar ik gene moet, erg vind ik dat
en echt als klein kind mocht ge me ter velde afzetten ik kwam altijd terecht...
Nov-28-2005 17:43
Kelly*
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by domineesje
neeeneeen er zit een standaard op de volgende aankoop van auto, die moet eruit!!!! mss is dat omdat we dagelijks met transport te maken hebben,wat ik ook belachelijk vind een camionchauffeur met een gps.... duh!!! en hoor het ook van hun, heb ik hem niet bij, dan weet ik totaal niet waar ik gene moet, erg vind ik dat
en echt als klein kind mocht ge me ter velde afzetten ik kwam altijd terecht...
en maar blijven proberen klein Domi'ke achter te laten en iedere keer stond ze terug voor de deur.....
Nov-28-2005 17:55
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by New Wave
wut she said
Wordt der gewoon aan, gps is een voordeel ma ik heb sinds het parijs incident toch altijd een wegenkaart mee . Speciaal VRAGEN om het eruit te gooien is in feite teveel betalen voor wage krijgt. Vroeger was airconditioning zo'n luxe waarvan iedereen zich afvroeg voorwa da goe mocht zijn, nog daarvoor was het servostuur da... en kijk nu, iedereen heeft servo. Gaat mee me uwen tijd