quote:Originally posted by Asperge ohja helemaal vergeten, zat Monster te kijken, beter tijdverdrijf! Wat stond er op 1? (geen zin om deze draad te verlaten) Jankende No one on earth
quote:Originally posted by New Wave "johnny depp2508)" OWH EEN SPION VAN DE MOFFEN!!!! Hij zoekt door het nederlandse gedeelte!! Hij nu dood achter pc zitten met hartverzakking
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by MaGiK54 Nog ruim 100 peeps en we zitten op 4.000 posts dat moet minimaal haalbaar zijn toch. zeker wel
___________________ DJ Arjan Kreischer.com is online!
Spionnen kregen vroeger de doodstraf
quote:Originally posted by MaGiK54 Hij nu dood achter pc zitten met hartverzakking Sweet
Armin van Buuren is overrated
___________________ Allemaal gelul!!
quote:Originally posted by emre Jankende No one on earth oei beetje jammer, wel een aardige plaat maar om nou de beste van het jaar te noemen NEEEEE
quote:Originally posted by Asperge zeker wel Meer is altijd welkom tot 0:00 is de minimale zit...eerder stoppen wordt beschouwd als landverraad en in oorlogstijd werd je dan tegen de muur gezet.
Ongelovelijk dat we onze hele avond verneuken alleen maar omdat ze duitsers ons willen inhalen dat is pas vaderlandsliefde
Wel ff die Duitsers in de gaten houden he?! Straks gaan ze een inhaalrace organiseren
wat is eiglijk de grootste thread op heel TA?
Duitsers mogen niet off-topic spammen Tja, regeltjes he in dat land
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA