quote: | Originally posted by magrec
Vooruit nog ff dan:
Ik ben niet beledigd ik reageer alleen maar op het feit dat snuggle als boosdoener wordt gezien dat hij mensen ronseld. Ik vond dat je in je post liet blijken alsof het snuggle zijn schuld was dat mensen hier niet meer posten. Blijkbaar heb ik dat verkeerd geinterpreteerd. |
yes you have... maar dat is niet erg.. bij deze dus rechtgezet..
quote: |
Dus het is wel zijn schuld dat "het" versterkt wordt?? |
vind het een beetje dubbel, inderdaad...
quote: |
Nu snap ik het probleem alleen niet, snuggle verteld mensen over een ander forum maar wat is het probleem dan?? Als het goed is blijven ze hier dan toch ook posten? Dat doen ze alleen niet dus komt het op mij over alsof snuggle de schuldige is die ervoor zorgt dat de mensen hier niet meer koimen.
Juist door de overdreven onzinnige posts van een paar mensen hier is het forum niet leuk meer. Was al een tijdje niet echt veel aan het posten meer hier en vind het wel allemaal goed zo. Ik ben niet de enige die hier zo overdenkt.... |
het zat 'm meer in de opeenstapeling van feitjes... zie mijn reactie op snuggs' post elders in dit forum...
en in tegenstelling tot anderen hier (generatiekloof?? ) post ik alleen hier... en dat nog alleen omdat ik zeeen van tijd heb... (zou je ook eens moeten proberen, zo'n jaartje zonder agenda... ) (zojuist weer een agendavulling gekocht... 34 euri )
ik zie er persoonlijk het nut niet zo van in om het op te splitsen in meerdere fora.. (voor de oplettenden onder ons..: zzandirt bestaat ook op flok fok en phono, echter (goeddeels) ongebruikt. )
laat je niet wegjagen doo rmij magrec.. dat is niet mijn bedoeling..
(en nee, ik wil NIET tongzoenen met je...... )