Heb je al eens een basketball netje gezien? Dat loopt smaller naar het einde toe, niet? Wat gebeurt er met je handen dan? Juist die blijven steken... Onmogelijk tenzij ze haar armen boven zich houdt maar dan zijn haar schouders nog te breed om door het smalle eind te raken.
Let er ook op hoe hard die mannen aan het acteren zijn in het begin en op het eind...
Als ze haar hoofd echt tegen de ring had geslagen, dan zou die op zijn minst bewegen, en dan zou ze niet echt alleen maar een beetje wrijven zenne. Die dingen zijn van staal! Let ook op het cruciale moment: als ze door de hoepel gaat dan ontbreken er precies een paar frames.
Tis goed gedaan zenne, maar mij hebben ze niet liggen
[/quote][/quote]
Dec-23-2004 23:49
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Aaah net een paar dagen gezellig ziek geweest. Vandaag ben ik eindelijk een beetje minder gezellig ziek en heb ik niet 's nachts liggen ijlen.
Dec-24-2004 08:56
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Zuid-Oost Azië getroffen door zware aardbevingen en vloedgolven
8.9 op de schaal van Richter + naschok van 7.4
Dec-26-2004 11:02
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by TOR
Zuid-Oost Azië getroffen door zware aardbevingen en vloedgolven
8.9 op de schaal van Richter + naschok van 7.4
8,9 is echt enorm, nu al zeker 4000 doden. De zwaarste aardbeving van de laatste 40 jaar.
zeg wel. De schaal van Richter is logaritmisch -> een 8.0 is 10 keer zo erg als een 7.0 en 100 keer zo erg als een 6.0, snappie? 8.9 is GROF.
Dec-26-2004 13:13
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Ondertussen al 17000 doden, sommigen zeggen dat het er al 20000 zijn
Dec-27-2004 10:54
Nyah
Registered: Dec 2003
geeuw... paar drukke dagen achter de rug
en vandaag begonnen met de 'blok'
toch geen lichte kost, ITM
dalek eens aan een ander vakske beginnen voor ik hier de metalen en legeringen voor mijn ogen zie vliegen
nog succes aan iedereen die ook moet blokken
hahahaha lang geleden dat ik nog zo heb gelachen.
Gandalf: you shall not pass
Balrog: STFU NooB
Dec-27-2004 18:47
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Originally posted by CygnusX
Ondertussen al 17000 doden, sommigen zeggen dat het er al 20000 zijn
TOLL as @ 2049SST >>
Countries Deaths Injured
India 6,597
Indonesia 4,725
Malaysia 51 200
Myanmar 30
Sri Lanka 10,897
Thailand 866 5,000
Maldives 43
Bangladesh 2 Total 23,211 5,200
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'