|
|
|
|
 |
BEACHBOY
Mr. Sam Addict

Registered: Mar 2001
|
|
|
Oct-29-2003 08:38
|
|
|
 |
 |
BEACHBOY
Mr. Sam Addict

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Tiger777
aaw, da's ni plezant... Misschien zoude een alarminstalatie der kunnen in installeren...? |
Heb ik, maar gaat enkel af als ze proberen te starten. Eigenlijk niet zo goed eh, want op dat moment is de deur al opengebroken, het stuur geforceerd en de kabels uit elkaar getrokken...
Toch nog beetje goed nieuws; een vriendelijk persoon uit m'n gemeente is me net mijn papieren van van wagen komen terugbrengen. Ze lagen ergens op straat. Dus die heb ik toch al allemaal terug.
K heb daarnet nog es goed gekeken (in het daglicht) en t is erger dan ik vannacht dacht. Mijn deur is echt letterlijk open'gebroken' en mijn radio is ook met het nodige gereedschap uit'gesleurd'. Resultaat; overal diepe krassen en gebarsten onderdelen aan m'n dashboard...
Daarnet forensisch onderzoek laten doen bij federale politie, maar helaas, net als vorige keer, geen enkele bruikbare vingerafdruk. En zeker niet met zo'n vriesweer als de auto's zo aangevroren zijn spijtig, ma ja.
Er zijn ergere dingen in t leven (klinkt cliché, maar t is wel zo eh )
DJ Christophe ft. Jinx - Make It Happen
Sultan & Tonedepth - Broken (Jiva Remix)
ID these TUNES plz: Updated!!!
[Track 1] --- [Track 2] --- [Track 3] --- [Track 4] --- [Track 5] --- [Track 6] --- NEW:[Track 7]
|
|
Oct-29-2003 11:14
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 10:52.
Forum Rules: