quote: | Originally posted by robin
ik hoorde het op mn werk ook.. belachelijk!!
en ik heb nog wat te zeiken \
mijn (ex)baas moet die stront uit zn ogen halen en zn godverdomde ego eens laten leeglopen. ik sta met verdomme helemaal de tering te werken. ik heb me de afgelopen week (ma wo en vandaag) in het zweet staan werken voor die klootzak (nee voor het geld) maar nou schijn ik niet hard genoeg te werken en ben ik ontslagen. van de 15 geplande werkdagen vielen er al 7 af plus nu nog 5 dus.. en ik kan de komende 3 maanden ook geen ander werk doen *#)(&$*(# 160,-.. thats it ik stond verdomme met 10 kilo boeken boven me hoofd en t zweet op me voorhoofd toen ie me ff kwam vertellen dat ik maandag niet terug hoefde te komen (zeg dan gewoon ontslagen sukkel) en het feit dat ik in discussie ging werd ook niet gewaardeerd door onze jesus look-a-like. hij kwam met argumenten dat ik iets te veel over mijn kar heen leunde en niet hard genoeg liep (magazijn van een boekhandel.. ik zocht gewoon op de onderste plank ) en die colega's die harder liepen hadden net 2 uur zittend werk gedaan EN begonnen later. ook zou blijken uit zijn administrate idat ik gewoon minder deed.. maar hij kon dit weer niet aan mij laten zien ook zou hij van het vaste personeel al wat over mij vernomen hebben.. namen wou ie ook al niet geven. het vaste personeel staat ook hoger dan mij dus verwacht ik ook wel dat zij mij zelf eerst een waarschuwing geven.. en het vreemdste was nog dat de collega's die het hoorde verbaast waren en zelf ook nog eens met die bedrijfsleider in discussie gingen
alles zonder succes en ik zit dus volgende week thuis
bedankts collega's, dikke vinger richting de baas |
Gecondoleerd kereltje! Wat n mongool trouwens die ex-baas van je 
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
|