|
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Zo net ASOT 126 gedownload en voor het eerst het nummer Halperin - Killing Spider gehoord en die heeft hij dus 100% in de Asta gedraaid (zoals dj_spare lees ik net, ook al zei) en is die missing ID van plaats 20!
Plaatje is ff wennen misschien, en redelijk cheesy maar hij ging toen echt gigantisch los daar! Heerlijk! |
inderdaad, echt een vet nummertje was dat, wel een rare opbouw enzo maar ik ging daar ook echt op uit mijn schijf 
___________________
Monsieur Cannibale!
http://www.djspare.com
|