|
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
Oke, even proberen deze thread weer nieuw leven in te blazen:
Ik ben al een tijdje op zoek naar nieuwe draaitafels (en aan het sparen ). De Numarks waar ik nu mee draai zijn dringend aan vervanging toe.
Ik ben op verschillende sites op zoek geweest naar kwalitatief goede draaitafels, maar eigenlijk kom ik overal steeds bij de bekende Technics SL-1200 MKII uit.
Nou heb ik een paar vragen:
# Zijn er draaitafels in de zelfde prijsklasse die kwalitatief gelijkwaardig zijn aan deze Technics? Zo ja, wat zijn de plus- en minpunten t.o.v. de Technics?
# Wat heeft jullie voorkeur: bestellen op internet bij www.new-line.nl (goedkoper), of in een gewone winkel (duurder, maar makkelijker voor eventuele service)?
# Heeft er iemand ervaring met bestellingen bij New-Line? Positief?
Alvast bedankt voor de hulp! |
- Gemini PT-2400 zijn erg gelijkaardig aan Technics tt's denk dat de motor zelf nog ietsje sterker is, nadeel is dat ze die tt niet meer maken, dus niet meer zo makkelijk te vinden
- Heb ook men gear besteld bij New-line vanuit België, had totaal bedragje van meer dan 1000 euro toen voor stanton dj pro 2000-s, Gemini 626i, 2x gemini pt-2100, afstelling de arm en verwijdering van de speling op de arm, ..., maar Dré heeft het mooi afgerond naar 1000 toen, goei prijzen en super service. Kortom New-Line is DE shit