Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Sorry maar het valt me echt ZWAAR tegen wat mensen voor een moeite in deze contest steken! Juryleden die gewoon keilaat zijn (Sorry Harmen, maar ook IK heb gezopen zaterdag, je bent gewoon een mietje ) of helemaal niet gereageerd hebben. Dat kan je toch niet maken
1) ten opzichte van Switch die superveel moeite in deze contest steekt
2) ten opzichte van je mede juryleden
3) ten opzichte van de mensen die de mixen maken
Zelfde geld overigens voor al diegenen die hun mix te laat hebben ingeleverd.....
Doe dan gewoon NIET mee.... er zijn anders wel andere mensen die willen jureren/meedoen met de contest!!!!

Zo...dat moest ik ff kwijt!

Old Post Mar-08-2004 18:13 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Sorry maar het valt me echt ZWAAR tegen wat mensen voor een moeite in deze contest steken! Juryleden die gewoon keilaat zijn (Sorry Harmen, maar ook IK heb gezopen zaterdag, je bent gewoon een mietje ) of helemaal niet gereageerd hebben. Dat kan je toch niet maken
Zelfde geld overigens voor al diegenen die hun mix te laat hebben ingeleverd.....
Doe dan gewoon NIET mee.... er zijn anders wel andere mensen die willen jureren/meedoen met de contest!!!!

JE HAALT ME DE WOORDEN UIT DE MOND!!!
Jullie zullen t allemaal best druk hebben met school/drinken/weetikveelwat, maar t is nogal frustrerend als je niet mee kunt doen omdat er mensen zijn die zich opgeven, (en dus een plekkie bezetten) die vervolgens niets van zich laten horen, en vervolgens Juryleden die ook niets van zich laten horen...

om maar ff in herhaling te vallen, doe dan gewoon NIET mee!

Old Post Mar-08-2004 18:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001

quote:

EENS

en nog ff een dankwoord aan Switch die zoveel moeite heeft gedaan (Y)! Top man! Uiteraard ook de juryleden bedankt en nu ga ik weer verder oefenen want ik wil toch wel verder komen de volgende keer

Old Post Mar-08-2004 18:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:

Hehe je hebt wel gelijk hoor bram maar goed switch heeft nu mijn resultaten iig. Ik had zaterdag mijn score ook al kunnen doorgeven heb ik niet gedaan. Stom.

Old Post Mar-08-2004 18:26  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

Respect voor Switch toppie!

Old Post Mar-08-2004 18:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
ik mis nog de uitslagen van kolkiewolkie en van gtrecords.
ik neem aan dat die van kolkie ergens deze avond nog binnenkomen en gtrecords heb ik een email gestuurd met de vraag offie wil opschieten.

voor de rest weinig problemen alleen lastige juryleden die het oordeel niet kunnen delen met hun mede-jurylid :P

Old Post Mar-08-2004 18:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Dacht dat GTRecords diegene was met een agency ofzo??
Dattie zoveel mixen wilde? Of heb ik dat mis?

Old Post Mar-08-2004 19:12 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ D-Man
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Zo, de uitslag voor poule 5 is bepaald

Old Post Mar-08-2004 19:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ D-Man Click here to Send DJ D-Man a Private Message Visit DJ D-Man's homepage! Add DJ D-Man to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

Ik heb Frank de uitslag ook gepm-ed hoewel ik er vanuit gegaan was dat hij wel door zou hebben dat in de pm die Harmen stuurde het oordeel van Harmen en mij (gezamelijk dus) staat. Dit omdat onze uitslagen verschilden.

Hard = goed

Old Post Mar-08-2004 20:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

alleen gtrecords nog

Old Post Mar-08-2004 21:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik heb Frank de uitslag ook gepm-ed hoewel ik er vanuit gegaan was dat hij wel door zou hebben dat in de pm die Harmen stuurde het oordeel van Harmen en mij (gezamelijk dus) staat. Dit omdat onze uitslagen verschilden.

Volgensmij een redelijke contradictie in deze post van je. Lees eens goed na. Of ben ik de enige die het niet begrijpt/het verkeerd ziet?

Als jullie oordelen verschillend zijn, is de post van Harmen toch NIET voor jullie beide?

Frank, schiet eens op

Old Post Mar-08-2004 21:12 
Switch
Supreme tranceaddict

als ik em voor morgen 20:00 niet heb, zal ik em uitsluiten van deze contest.

Old Post Mar-08-2004 21:15  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Post New Thread    Post A Reply

Pages (50): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback"...These Stupid Experts..." [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDisco Citizens - Footprint [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:10.

Forum Rules: