|
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ja de mini, gisteren bij Dixons in de Boogaard gehaald. |
Ik snap niet waarom mensen die mini kopen, voor 40 euro meer (toch niet zo'n schokkend verschil op zo'n aankoop) heb je er een van 15GB!? Je zou het voor het formaat kunnen doen, maar de gewone Ipod is nou ook niet echt groot of zwaar te noemen. Ik heb nog een v1, dus de grootste en zwaarste die er is , en zelfs die past nog makkelijk in elke zak.
___________________
|