|
| quote: | Originally posted by M_Peror
Interessant stukkie vanmorgen in het Brabants Dagblad over Mohammed B. (BD is een stuk beter dan De Telegraaf ). Inderdaad een intelligente jongen, wel zeer gelovig maar niet extreem, deed goede dingen voor de buurt en zo. Na de dood van z'n moeder (aan kanker gestorven) ging hij echter hard de verkeerde kant op, radicaliseerde in rap tempo, kreeg geflipte denkbeelden. Punt is: Om die reden is hij werkelijk moskee na moskee eruitgeflikkert omdat hij te extreem was. Pas na tig keer verhuizen en tig andere moskeeën vond hij er een met een imam die het iets minder nauw nam.
Ik blijf daarom bij het idee dat het om een paar gevaarlijke gekken gaat en dat het meerendeel van de moslims genoeg gezond verstand heeft om deze daad net zo zot te vinden als jij en ik. Om daar nou maar meteen zo'n doemscenario (de moslims nemen de wereld over!) aan te hangen zoals Donna en RV vind ik een beetje TE, maar dat die paar gevaarlijke gekken een hoop schade kunnen gaan aanrichten in de nabije toekomst, ben ik wel met ze eens.
PS. Verdorie, vlgs mij staat precies dat artikel niet op internet, anders had ik er wel een linkje bijgedaan. |
Het is geen doembeeld,het is een optie waarmee we ZEKER rekening moeten houden,plus t feit dat t iets is waar ik al meerdere jaren bang voor ben met het beleid van onze regering.
Geen land ter wereld biedt zo makkelijk aan zn land te laten overnemen dan ons land.
Maar ze hebben er zeker zin in om nogmaals een flink potje te vechten om hun land te behouden/terug te krijgen.
Ik zeg niet dat t een zekerheid is dat dit gaat gebeuren want wie weet zijn deze mosims ondanks velen moordaanslagen eigenlijk maar een stel mietjes met een te grote bek,of misschien gaan ze aan de XTC en vinden ze alle ongelovigen geweldig lief en mooi oppeens,wie weet geven ze dan zelfs G.O.D wel een hug en laten ze m hands shaken met Allah,grotere kans dat dat allemaal gebeurd dan een oorlog natuurlijk,das waar.