Originally posted by Push2005
En Toni; zoals Mike Vee al eens zei; uw opblaaspop interesseert ons niet... ze is enkel zo strak omdat je er te hard lucht in hebt geblazen.
Zoekt ge ruzie?
Jan-11-2006 21:15
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
quote:
Originally posted by Toni_D2
Zoekt ge ruzie?
Meestal nie; maar voor jou laat ik altijd alle opties open!
(let er op dat ik er geen knipoog bij zet)
Jan-11-2006 21:18
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
quote:
Originally posted by Toni_D2
Afspraak wanneer?
Je moet het me wel op tijd vertellen want ik heb een heel druk sociaal leven waardoor het soms moeilijk wordt om een gaatje te vinden in mijn drukke agenda.
Volgens mij he, ben je zo'n sociaal achtergesteld individu, met sociale stoornissen, autisme enzo. Hoe kunt ge anders verklaren dat ge er blijkbaar op kickt om door iedereen uitgespuwd te worden, bekakt te worden en gehaat? Als ge echt zo'n druk sociaal leven hebt, hedde toch wel betere dingen te doen dan u te laten beschimpen door jan en alleman hier, nee?
Jan-11-2006 21:59
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Aalst, Belgium
en na deze wijze woorden werd toni stil...
___________________
Jan-11-2006 22:08
mrcanon
Longing for summer ...
Registered: Aug 2005
Location: Zulte, Belgium
Damn, was naar film op tv gaan kijken, heb ier blijkbaar wa gemist
___________________
Jan-11-2006 22:22
Bunz
Bass Junkie
Registered: Jan 2005
Location: Bokrijk // Leuven
quote:
Originally posted by Toni_D2
Zoekt ge ruzie?
vrede op aard !
Jan-11-2006 22:22
Sh!fty
where's the booz?
Registered: May 2005
Location: Mechelen/Brussel
quote:
Originally posted by Push2005
Meestal nie; maar voor jou laat ik altijd alle opties open!
(let er op dat ik er geen knipoog bij zet)
oe , spannend er gaat gevochten worden
Ge post uwe foto beter nu Toni, anders trekken ze u mss op de beta-party en da zal gene schone zijn met een paar blauw oge en een dikke kaak erbij
Jan-11-2006 23:37
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
quote:
Originally posted by Sh!fty
oe , spannend er gaat gevochten worden
Ge post uwe foto beter nu Toni, anders trekken ze u mss op de beta-party en da zal gene schone zijn met een paar blauw oge en een dikke kaak erbij
Waar blijf de jouwen Wim
Jan-11-2006 23:39
Sh!fty
where's the booz?
Registered: May 2005
Location: Mechelen/Brussel
Jan-11-2006 23:44
Sh!fty
where's the booz?
Registered: May 2005
Location: Mechelen/Brussel
kheb eig geen foto's op m'n pc staan,
kzal ne keer een paar mense hunne msn webspace afgaan zene
Jan-11-2006 23:46
Sh!fty
where's the booz?
Registered: May 2005
Location: Mechelen/Brussel
^ De enige die ik kon vinden ^ beetje marginaal
In't midde Bobby Ewing, moi erneffe, rechts mijn buurvrouw,
meisje links van me is vriendin, en die kerel links wil je niet kenne FOTO ICI
Last edited by Sh!fty on Jan-12-2006 at 08:21
Jan-12-2006 00:09
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
Toni, ge laat steken vallen dude, laat u is ni zo inpakken.
go boy, *klets op de poep* you can do it