|
| quote: | Originally posted by BZRK
Mja, had wel graag geweest. Maar de afsluiter op de mainstage wil ik toch nie missen. Had em nu es nie laatst gestaan hé |
't zelfde hier,anders had ik bij promo ook es langs geweest
wel ik denk dat het setje van estuera al een meeting op zich is,de meesten gaan daar toch eerst langs.Nu ja,nix belet om ervoor nog af te spreken
ik zal m'n beta-shirtje nog eens van onder het stof halen
weet er niemand waar ik een setje van eddie halliwell zou kunne vinden?
er gaat idd veel energie vanuit de man zelf ook
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=284605
___________________

| quote: | | Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af |
|