Originally posted by Vizay
Jag diggade både garden state och Lost in translation.
Kanske för att de inte följer den vanliga hollywoodhandlingen utan mer skildrar världen i största allmänhet.
Eller därför att de helt enkelt är två riktigt fina filmer.
Aug-20-2006 23:30
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by SMC
Eller därför att de helt enkelt är två riktigt fina filmer.
absolut
det jag menade var att det knappt händer något i någon av dom om man jämför med en vanlig hollywoodfilm, men ändå är de så förbannat bra
Lite underligt bara...
batteries not included.
- dave
Aug-20-2006 23:59
SMC
custom title addict
Registered: Sep 2003
quote:
absolut
det jag menade var att det knappt händer något i någon av dom om man jämför med en vanlig hollywoodfilm, men ändå är de så förbannat bra
Lite underligt bara...
Jo, händelseförloppet är av det lite tunnare slaget. De fokuserar mer på stämning och miljö.
Aug-21-2006 00:38
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Jag ser fram emot följande film:
The Darjeeling Limited
Aug-21-2006 11:52
Braxen
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Sin City 2 ftw, nån som vet när den kommer ? .. den e väl på g ?
Originally posted by anuga
Visst ja, men den är planerad till sommaren 2008... lååångt dit
Det stämmer. Som tur är får man dock snart njuta av Chris Nolan, Chris Bale och Michael Caine i THE PRESTIGE.
Aug-21-2006 15:08
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
absolut
Lite underligt bara...
Säkerligen för att de ljusår mer verklighetsförankade än vad 99% av all annan skit som spottas ur i Hollywood är, samt tack vare att skaparna lyckas förmedla denna känsla till betraktaren på ett så träffsäkert sätt att det nästan är skrämmande.
Originally posted by Laszlo
Säkerligen för att de ljusår mer verklighetsförankade än vad 99% av all annan skit som spottas ur i Hollywood är, samt tack vare att skaparna lyckas förmedla denna känsla till betraktaren på ett så träffsäkert sätt att det nästan är skrämmande.
sen är ju scarlet johanson så ruggigt snygg med... nuff said!