Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tour De France 2005
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by djcresto
Blijf er toch vanuit gaan dat iedereen in die Periode wel iets nam. Om dan maar te zwijgen over degenen die de tour wonnen in 1998, 1997 en 1996.

Als er iemand geen EPO gebruikt imo, dan is het Jan Ullrich ('97) wel. Bjarne Riis ('96) ook niet volgens mij (net zoals alle renners van CSC). Marco Pantani ('98), dat is een heel ander verhaal

Old Post Aug-24-2005 13:10 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

mjah ...

nemen of niet nemen ... na 1999 heeft lance nog 5 keer de tour gewonnen maar daar spreekt men nu niet meer over, enkel de beschuldiging van 99 telt nu nog en veegt AL de rest weg ??? vaag hoor

zijn die stalen nog niet getest? is het omgekocht? was hij clean?

ik denk dat elke renner wel ooit iets heeft genomen ...

Old Post Aug-24-2005 13:21  Belgium
Click Here to See the Profile for DeSpErAtOs-X Click here to Send DeSpErAtOs-X a Private Message Visit DeSpErAtOs-X's homepage! Add DeSpErAtOs-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by CygnusX
Als er iemand geen EPO gebruikt imo, dan is het Jan Ullrich ('97) wel. Bjarne Riis ('96) ook niet volgens mij (net zoals alle renners van CSC). Marco Pantani ('98), dat is een heel ander verhaal

Was Riss zelfs nie betrapt?

Old Post Aug-24-2005 15:33  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Zevan
Hunting Orion in progress

Registered: Dec 2001

quote:

Met Ullrich kan ik u wel gelijk geven
Maar Riis nam 100% zeker, zijn hematocriet lag n stuk boven de grens, Riis zn bloed had meer iets weg van n dikke gelei
Kweet ook niet of het normaal is, maar iemand cols van buiten categorie naar boven zien rijden op buitenblad, heb ik toch mn bedenkingen bij

Old Post Aug-24-2005 15:49  Belgium
Click Here to See the Profile for dj Zevan Click here to Send dj Zevan a Private Message Add dj Zevan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by djcresto
Was Riss zelfs nie betrapt?

quote:
Originally posted by dj Zevan
Maar Riis nam 100% zeker, zijn hematocriet lag n stuk boven de grens, Riis zn bloed had meer iets weg van n dikke gelei

Ok ja, ik neem mijn woorden over Riis terug. Ik dacht daarstraks enkel aan een recent artikel met/over hem waarin hij heel erg tegen doping leek. Riis zal dan waarschijnlijk geen zuivere renner geweest zijn, maar hij is toch nooit betrapt geweest, ofwel?

Old Post Aug-24-2005 16:38 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

Als er ene is waar alle kenners wel bijna zeker van zijn da hem gepakt heeft is het Riis wel...

Heb het onlangs Wuyts nog tijdens een uitzending horen zeggen...

Hij is idd wel nooit betrapt.

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Aug-24-2005 17:16  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Giesber
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Als er iemand geen EPO gebruikt imo, dan is het Jan Ullrich ('97) wel.

Inderdaad, die gebruikt alleen XTC

Maar ge hebt wel ergens gelijk. Als ge het verschil in rijstijl ziet tussen Armstrong en Ullrich dan kunt ge zelfs al vermoedens krijgen. Armstrong met zijn megasuperuithoudingsvermogen, terwijl daarachter Ullrich zich op de grote plaat naar boven sleept, waarbij hij zich half dood rijdt.

Volgens mij doet nog altijd 80% of zo van het peloton onkuise dingen, het ligt er maar aan wat je doping noemt en wat niet.

Old Post Aug-24-2005 23:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Giesber Click here to Send Giesber a Private Message Add Giesber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
mjah ...

nemen of niet nemen ... na 1999 heeft lance nog 5 keer de tour gewonnen maar daar spreekt men nu niet meer over, enkel de beschuldiging van 99 telt nu nog en veegt AL de rest weg ??? vaag hoor

zijn die stalen nog niet getest? is het omgekocht? was hij clean?

ik denk dat elke renner wel ooit iets heeft genomen ...

wacht maar, binnen 8 jaar of zo start het eerste onderzoek tegen nationale held tom boonen...

Old Post Aug-25-2005 00:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Giesber Armstrong met zijn megasuperuithoudingsvermogen, terwijl daarachter Ullrich zich op de grote plaat naar boven sleept, waarbij hij zich half dood rijdt.

Armstrong is ook altijd TOPfit aan het begin van de tour en de hele ploeg rijdt echt voor hem ... als ullrich nie zo ne aap was geweest van weer es achter vino te rijden was't ook anders geweest want toen zat armstrong echt kapot zu!

EN nie vergeten dat onze vriend Basso toch ma goe kon volgen ... mss neemt em ook iet, i dunno ... maar het bewijst wel dat het kan, zeker als je de ervaring hebt!

Old Post Aug-25-2005 07:03  Belgium
Click Here to See the Profile for DeSpErAtOs-X Click here to Send DeSpErAtOs-X a Private Message Visit DeSpErAtOs-X's homepage! Add DeSpErAtOs-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

quote:
de helden van de laatste jaren: Museeuw en Armstrong!

I hope you are joking, right?

Excuseer zenne, als het 100% zeker vast staat dat zij genomen hebben, dan vind ik hun geleverde prestaties niets meer waard zenne. Dan vind ik Ludo Diercksens een grotere renner als Museeuw.

Museeuw is zo een scheinheilig manneke! We pinnen allemaal Frank VDB aan de schandpaal, terwijl Museeuw even erg is. Dan komt hij nog regelmatig me zijne scheinheilige kop op TV. Ik weet nog als Frank terug begon te fietsen dat "vader" Museeuw hem over zich ging ontfermen...

Nooit echt fan van Armstrong geweest. Hoge bomen vangen veel wind. Ze hebben Merckx in den tijd ook dikwijls proberen te beschuldigen van doping gebruik. Ik wacht nog af tot het gerechtelijk onderzoek afgerond is.

Ik vind het eigenlijk toch weer straf... Zijn die mannen nu nog altijd niet geleerd?

gReetz

Old Post Aug-25-2005 11:12  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

Euhm, zijn er nu nog steeds mensen die geloven dat je topsport kunt doen zonder spierversterkende middelen te gebruiken?

't Is misschien een middel wat (nog) niet opspoorbaar is, maar nemen doen ze volgens mij allemaal hoor.
Dat maak je mij niet wijs.

Old Post Aug-25-2005 12:13  Belgium
Click Here to See the Profile for Lady_LizzY Click here to Send Lady_LizzY a Private Message Add Lady_LizzY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Yeah, sommige mensen zijn gewoon beter dan anderen, met al die doping hetze lijkt het nu precies of uitzonderlijke fysieke prestaties kunnen ni meer

EDIT:

Over Museeuw: ik denk dat die mens alleen doping heeft genomen in de laatste 2 jaar van zijn carrière ofzo, tijdens en na zijn 2de comeback. Ik denk echt dat hij al de rest (zijn klassieke zeges, de wereldtitel) volledig clean heeft gewonnen. En daarom mag je echt ni heel zijn carrière als een leugen of verraad afdoen, alleen maar omdat hij zich op het einde heeft laten verleiden...

Old Post Aug-25-2005 12:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tour De France 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktuuuune [2005] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSaphire Red - "Innocent Child" (Green Court Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:04.

Forum Rules: