Hoe zit da nu... zijn de juryleden nu eigenlijk bezig met selecteren of is het helemaal afgeblazen? Omdat deze thread bijna niet meer terug te vinden is...
Feb-22-2006 22:15
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Deadine voor het uploaden van de mixes is nog niet eens afgelopen, dus nog even geduld
Wat verstaan jullie precies onder een trainwreck ?
Feb-22-2006 22:57
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Iemand samples uit een Tiesto-set om te uppen?
j/k
Mjah, voor mij persoonlijk is een trainwreck wanneer de beats echt hoorbaar uit elkaar lopen en van dat dubbel geklop geven, en ook wel voor een redelijk lange tijd. Een kleine afwijking of een afwijking die snel gecorrigeerd wordt noem ik geen trainwreck. Maar als ge echt de dubbele bassen kunt horen is het echt wel een trainwreck
Bovendien kan je ook een harmonisch trainwreck hebben vind ik. Beats lopen wel mooi synchroon, maar je krijgt melodieën in verschillende toonaarden die met elkaar clashen, of vocals uit beide nummers die door elkaar lopen. Langs de andere kant vind ik een mix waarbij beide melodieën of vocals elkaar aanvullen dan weer een absoluut hoogtepunt. Maar dat gebeurt zelden
Maw een dikke fout dus . Mercikes voor deze toelichting
Last edited by Aurélie on Feb-22-2006 at 23:24
Feb-22-2006 23:19
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
Location: Antwaarpe
hehehe... dan de mijne ook nen totale "trainwreck"
Ik ben geen professioneal hè , ik ben een semi-professioneel
Feb-23-2006 09:22
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
Location: Antwerpen
quote:
Originally posted by Aurélie
trainwreck
* kedeng kedeng - kedeng kedeng - kedeng kedeng *
geluid van een trein dus, oftewel ongelijke basslijnen
Feb-23-2006 10:10
Moondust
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2005
Location: Schellebelle city
trainwreck = paardekoers
ma soms, hangt beetje af van slyl(techno, jump) kunt ge juist expres uwen bas dubbel leggen en dan wa spelen met crossfader om extra effecten te bekomen ma bij trance klinkt da meestal niet echt goed tenzij ge iets hardere trance draait
___________________
www.djmoondust.be
Feb-23-2006 14:25
The Freezzz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: Maarssen, The Netherlands
Mijn setje heb ik ook maar geupped en daar zit ook n hele dikke trainwreck in en ik heb geen tijd meer gehad om m opnieuw te mixen
T zal dan wel n mooie 4e plaats worden.....
in de poule
___________________
-
Feb-23-2006 22:15
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
Bah, kheb nieks om mn set mee op te nemen... m'n broer wil z'n laptop niemeer geven na een dispuut
Kzal wel een oplossing vinden, hehe
Feb-23-2006 22:20
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
Liep morgen dienen al uitgestelden deadline niet af? Nog maar 11 setjes staan erop...
Feb-25-2006 13:50
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
Tja, we zien wel zeker... mijnen moet er ook nog op