|
| quote: | Originally posted by Tarantula
לפי התגובות שלכם, אני אפילו לא אנסה לפתוח את זה.. |
ארמ
זה תמונה של מישהו שפותח את החור של התחת שלו בצורה מדהימה
:P
קיצקץ
יש לי בדיחה מצוינת טיפה ארוכה ואתם לא תצליחו להנות ממנה ממש כי צריך לשמוע אותה וצריך לספר אותה בקול ואז נהנים יותר
יום אחד אמא של ילד מפגר מחליטה לשלוח אותו לבצפר רגיל של ילדים רגילים
טוב
בא הילד בבוקר כולו שמח לאוטובוס עולה לאוטובוס עושה לנהג
"נהג, תביא כרטיס" (במבטא של ילד מפגר)
הנהג מביא לו סטירה ומעיף אותו מהאוטובוס
הילד רץ הביתה לאמא שלו אומר לה
"אמא אמא באתי לאוטובוס והנהג העיף אותי" (מבטא שוב)
"אמרת בבקשה?"
"לא"
"טוב מחר תלך ותגיד בבקשה יפה יפה"
יום אחרי הולך הילד המפגר לאוטובוס מגיע לנהג עושה לו
"נהג נהג, תביא לי כרטיס, בבקשה!" והילד המפגר מאושר מזה שהוא אמר בבקשה חושב הוא עוד שניה הולך לבצפר
הנהג קם דופק לו בוקס לעין השמאלית ובועט אותו מהאוטובוס
הילד כולו בוכה רץ הביתה לאמא אומר לה
"אמא אמא! הנהג הרביץ לי והעיף אותי מהאוטובוס"
"אמרת בבקשה?"
"ככככככככן"
"נתת פרח?"
"ללללללללללא"
"טוב מחר תלך יפה לאוטבוס תגיד בבקשה ותתן פרח
יום אחרי קם הילד מאושר היום הוא הולך לבצפר רגיל
בא לאוטובוס מגיע לנהג עם חיוך גדול על הפנים ופנס בעין עושה לנהג
"נהג נהג! תן לי כרטיס, בבקשה, פרח"
נותן לנהג פרח מוציא לשון ומחייך כמו מפגר (דה?)
הנהג מתעצבן מביא לו בוקס לעין השניה ובועט אותו מהאוטובוס
הילד כולו רטוב לגמרי מדמעות ועם 2 פנסים בעין רץ לאמא אומר לה
"אמא אמא! הנהג הרביץ לי שוווווווווב"
"אמרת בבקשה?
"ככככככככככככככן"
"נתת לו פרח?"
"כככככככככככככן"
"טוב אני לא מבינה מה באמת הבעיה מחר אני אבוא איתך לאוטובוס ונראה למה הוא לא מעלה אותך"
יום אחרי הילד שם משקפי שמש הולך לאוטובוס עם אמא
מגיע לנהג עושה לו
"נהג נהג! תביא לי כרטיס, בבקשה, פרח"
ונותן לו פרח
הנהג מתעצבן בועט לו בביצים ומעיף אותו מהאוטובוס
האמא מתחרפנת באה לנהג עושה לו
"תגיד לי מה אתה דפוק?! אתה לא רואה שהילד מוגבל?"
אז הנהג אומר לה
"אני לא אוהב שצוחקים עלי" (מבטא של מפגר)
|