Kzie ze ook geen kampioen worden ze eerlijk gezegd. Maarja, we mogen blijven dromen als het 1-2 blijft
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Sep-30-2006 17:36
Shadowkid
hitokiri
Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium
quote:
Originally posted by Config
Anderlecht ging toch los kampioen worden dit jaar?
Heb ik iig niet beweerd (tenzij mijn geheugen mij in de steek laat) Ik hoopte enkel dat het spelniveau omhoog ging gezien de vele aankopen, stilaan ijdele hoop zo blijkt. Al jaren aan een stuk nu dat Anderlecht ni speelt zoals het zou moeten.
En ondertss 1-4 Hopelijk zet het Vercauteren en Anderlecht eens aan het denken.
Sep-30-2006 17:49
Config
Elaba!
Registered: May 2006
Location: Bruges
quote:
Originally posted by Shadowkid
Heb ik iig niet beweerd (tenzij mijn geheugen mij in de steek laat)
nee sorry da was ni op jou bedoeld maar eigenlijk int algemeen.. Alle analysten en zelfs sommige trainers in eerste klasse die al stelden dat Anderlecht los kampioen ging worden
nuja 1-4 thuis qua blamage kan dat wel tellen he
___________________
Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision
eindelijk eens gerechtigheid voor al die jaren dat we te weinig geraapt hebben in Anderlecht. Wat een afgang zeg, 1-4 op die kas
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Sep-30-2006 18:04
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren
S-C-H-I-T-T-E-R-E-N-D!!!! Kan het nog altijd niet geloven, we hebben gewoonweg Anderlecht in eigen huis vernederd met 1-4
Toen die 1-3 kon ik het al amper geloven dat we éindelijk eens op Anderlecht mochten winnen, maar toen die 1-4 viel.. Ik denk dat heel het vak toen collectief klaarkwam
Man man man, wat kan voetbal toch mooi zijn..
___________________
.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.
Sep-30-2006 21:32
Shadowkid
hitokiri
Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium
Net het matchverslag gezien (en wat reacties gelezen), en Anderlecht speelde precies nog ni zo slecht als ik dacht. Wel nog steeds niet echt combinerend, maar toch wel redelijk wat kansen. Genk heeft dan weer aan 100 % afgewerkt, de score geeft geen goed beeld van de match. Vernedering is dus een groot woord gezien het ni zo was dat Genk gans de match domineerde ofzo (enkel eerste half uur).
Anyway, met de voetballers die Anderlecht heeft wordt het tijd dat er eens wat combinatievoetbal wordt gebracht.
Sep-30-2006 21:42
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium
quote:
Originally posted by Shadowkid
Genk heeft dan weer aan 100 % afgewerkt, de score geeft geen goed beeld van de match.
Thoeft ni altijd anderlecht te zijn dat aan 100% afwerkt tegen Genk, waardoor de score geen goed beeld van de match geeft he
Trouwens, hoeveel echte kansen heeft Anderlecht gehad? 2? 3?
Meer niet zenne. Afstandsschoten en kromme schoten tel ik niet mee als kansen tbh. De verdediging van Genk is gewoon beter als die van Anderlecht op dit moment, dat was het grote verschil. Ongelooflijk hoeveel ruimte die verdediging van Anderlecht laat, en hoeveel flaters ze maken op een match.
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Sep-30-2006 21:52
Shadowkid
hitokiri
Registered: Apr 2005
Location: Ternat,Belgium
quote:
Originally posted by Phortastic
Thoeft ni altijd anderlecht te zijn dat aan 100% afwerkt tegen Genk, waardoor de score geen goed beeld van de match geeft he
Hehe Nee, ma tmag wel gezegd worden Dat is idd nu eenmaal voetbal.
Idd, die verdediging blijft rampzalig. Pareja ging door op het elan van tegen AEK, ook Deschacht beging opnieuw fouter en Van Damme, mja..
Ze hebben toch wel een aantal kansen gehad waarop Bailly serieuze reflexen moest hebben. Ge hebt wel gelijk dat ze ni echt uitgespeelde kansen hadden (nog maar zelden trouwens dit seizoen), maar toch wel paar pogingen waar Bailly genoeg moeite mee had+ook een bal op de lat dacht ik. Ma bon, das ni wak bedoelde met de score geeft een verkeerd beeld. Genk heeft ni meer kansen gehad dan Anderlecht en domineerde over de hele match bekeken niet. Kwil helemaal ni zeggen dat Anderlecht verdiende te winnen ofzo.
Last edited by Shadowkid on Sep-30-2006 at 22:04
Sep-30-2006 21:57
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium
^waarheid
Nuja 1-4 is een wat overdreven uitslag, dat geef ik toe
Maar de overwinning hebben ze als ik objectief ben toch ook niet gestolen
Ben benieuwd hoe lang we op kop kunnen blijven staan. Ik vrees niet lang
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Sep-30-2006 22:04
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
On a side note:
Daarnet moeten zaalvoetballen, en bij de tegenpartij speelden gewoon 3 Ivorianen mee die ook bij Beveren spelen (weliswaar niet bij de 1ste ploeg blijkbaar) Die kwamen efkes voor de fun wat "sparren" tegen amateurs uit een vriendencompetitie.
Maar twas wel dik tegen hun kloten. Het is uiteindelijk 2-2 geworden, en als die mannen niet de beste keeper van de competitie hadden, dan hadden ze nog verloren ook. Wel grappig om die Ivorianen bezig te zien. Veel te veel dribbelen, veel show, overdreven trucjes proberen, maar stiekem driekwart van de tijd zichzelf gewoon voorbij dribbelen of elkaar in de weg lopen omdat ze toch persé op hun eentje de hele verdediging willen oprollen. Ik snap nu dus wel waar dat scoreprobleem van Beveren vandaan komt
Nuja 1-4 is een wat overdreven uitslag, dat geef ik toe
Maar de overwinning hebben ze als ik objectief ben toch ook niet gestolen
Ben benieuwd hoe lang we op kop kunnen blijven staan. Ik vrees niet lang
De volgende match tegen Bergen gaat alvast heel belangrijk zijn.. In principe zouden we nu de komende vier matchen (Bergen, Stvv, GBA, Westerlo) moeten winnen zodat we vol vertrouwen aan de topper tegen Brugge in eigen huis kunnen starten.. Als we in die matchen minstens 13/15 halen, dan doen we zowiezo tot het einde mee voor de titel..
___________________
.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.
Last edited by FenixStyle on Sep-30-2006 at 22:26
Sep-30-2006 22:18
Mr_Pedro
tranceaddict
Registered: Aug 2006
Location: Gent, Belgium
Proficiat Genk, dat had ik totaal niet verwacht!
Btw, Gent-Standard leuk matchke gisteren. BUFFALO is back