Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2009
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

Ik vond vooral 16BL, Cattaneo (!) en Zabiela geweldig, zowel technisch als platenkeuze... gewoon alles

Niet de ganse sets gezien wegens constant rondlopen
btw Moby was haast een rave set :-) super

wel geen van jullie gezien, misschien niet goed gekeken of ging iedereen lopen van mij (kan best ook)

Guy J heb ik gemist, maar geloof best dat hij super was
hem wel nog gesproken en hij wou er volgend jaar zeker weer bij zijn
ps: wist trouwens niet dat hij nu in België woont! (shame on me)

je ziet dat trance ook hier niet meer dat is he, eerder BePA's en BeHA's (als ik reviews lees en ikzelf ook maar dat heb ik nooit ontkent)

inderdaad misschien best trance naar een iets kleinere tent...
ben zelf best tevreden van men set, bedankt aan hen die daar waren
(maar als ik mag kiezen was Vandit <<< LaRocca)

voor de rest TOP editie met zoveel volk, spijtig van de stroomproblemen bij Axwell
zoveel volk (misschien iets te veel) en toch ging alles echt wel vlot
uit de (camping) problemen wordt weer veel geleerd voor editie 6!
op naar volgend jaar

Old Post Jul-27-2009 18:30  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Zelfs ik was bij je set Fred; is dat niet lief

Chinook blijft altijd wel vet trouwens

Old Post Jul-27-2009 19:31  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Real
hi!

Registered: Feb 2004

Zonde dat die versie van No Turning Back op niks trok, welke remix was dat?

Voor de rest erg puike set man.

You pick up this working girl who's hooked on smack, who hussles and scores. "That's all I do" she says, she says "Ten bucks for head, fifteen for half-and-half". She says "Three hits a day at 35 per", you say "That's seven tricks a day at least", but she says "Sometimes I get lucky. Once this guy gives me a bill-and-half just to eat me, only time I ever came".
You figure you can save her. You sell your color tv, that keeps her off the streets a whole day. You hawk your typewriter for one jolt. Then your shotgun, your watch. A week later you say "Listen I'm a little short", but she says "No scratch, no snatch". You say "Look it is better to give", but she says "Beat off creep".
One night they spot you on the street in your skibbies trying to sell your shoes. You tell them who you are, but they nail you. Then she happens by and she says "Christ you look fucked", she says "Hang tough!". But you don't say anything, you just think "what a bum rap for a nice, sensitive guy like me".

Old Post Jul-27-2009 19:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Real Click here to Send Real a Private Message Add Real to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

thanks

je moet er soms iets gekend tussen gooien he en... cheesy werkt altijd

ik kon niet mijn eigen favorieten achter elkaar opleggen, dan stond ik a) in de verkeerde tent en b) zelfs beter thuis achter mijn booth

voor ieder wat wils (heb ik geprobeerd)
wat nieuwe tracks, wat herwerkte oudere, wat (mc)prog en trance door elkaar en dan de hitjes (Chinook, Bliksem, Faces...)
ik vond de reacties goed (en beter dan de vorige jaren)

die remix = http://www.discogs.com/Gui-Boratto-...release/1833877

deze is VET = Muzzaik - Going Underground (Battle Weapons EP 1 op Stealth Rec.) maar paste eigenlijk ook niet echt, wou em toch draaien...

Old Post Jul-27-2009 21:23  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
De Geert
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2006

Ook effe een kort en basic reviewke posten:

+ de organisatie was weer strak zoals voorgaande jaren en wordt steeds beter. Vooral de inkom verliep zeer vlot en ook uit de claustofobische ervaringen van de uitgang vorig jaar is duidelijk geleerd. Zo verder doen!

+ Meer volk aan de Vandit-stage dan voorgaande jaren, had ik de indruk, al zal de grote opkomst daar ook wel wat mee te maken hebben. Van de vijandige sfeer die sommigen hier vermelden niks gemerkt daar, enkel lachende gezichten.

+ Laatste minuten van FredNova kunnen meepikken. Mistral is altijd een lekkere opwarmer.

+ Leon Bolier & Sied Van Riel losten de verwachtingen in: strakke set met een hoog energie-gehalte en een verrassend goede sfeer op dit uur van de dag. Ik denk dat er wel een aantal nieuwe SvR-tracks tussenzaten van zijn komende album, iets om naar uit te kijken! Een geslaagde set met "With The Flame In The Pipe" als afsluiter.

+ Filo & Peri afgewisseld met de mainstage. Gewoon goed, eerder een opeenvolging van een aantal bekende tracks zonder echte flow.

+ Jon O'Bir speelde ook goed met de typische Vandit-Trance (zoals ik het noem) en een aanstekelijk enthousiasme van de man zelf.

+ The Thrillseekers begon minder met wat mindere vocals, maar herpakte zich daarna om op het einde zelfs redelijk zwaar door te gaan. Blijft toch wel een speciaal personage, met z'n schijnbaar zenuwachtige energie-uitspattingen... Desalniettemin genoeg sfeer aanwezig.

+ Giuseppe met een typisch setje. Vond hem wel beter als op Antwerp is Burning, de laatste plaat was wel extreem lekker (van z'n album misschien dat volgens de flyers in september verschijnt?)

+ Above & Beyond dan: je bent er voor of je bent er tegen. Ik was voor en ik heb het me niet beklaagd! Ze hebben een heerlijke set gespeeld, vrij stevig zelfs voor hun doen, het publiek was van in het begin volledig mee en ging volledig los. Ongelofelijke sfeer! De mannen waren zelf ook zichtbaar aan het genieten, zelfs in die mate dat ze 2 bis-nummers speelden en het publiek om meer bleef roepen. De verantwoordelijke van ID&T vooraan gaf toestemming voor nog eentje extra, maar de mannen achteraan draaiden het geluid toe... Tony waagde zich zelfs aan crowdsurfing, nooit gezien en heerlijk om mee te maken! Bewijs:

De manier waarop ze Satellite starten (op 4:10), Tony crowdsurfing (op 6:55) en achteraf zichtbaar genietend (7:58) zijn bewijs van een heerlijke set.

+ Tenslotte naar de main gegaan voor het einde van Moby (mooi gesynchroniseerd vuurwerk!) en PvD. De laatste begon stevig maar liet het naar het einde toe wat afweten, vooral de (veel te lange) vocale tussenkomst was wat spijtig en een kleine domper op het einde van wat weer een heerlijke Tomorrowland was!

Last edited by De Geert on Jul-28-2009 at 12:21

Old Post Jul-28-2009 10:32  Belgium
Click Here to See the Profile for De Geert Click here to Send De Geert a Private Message Add De Geert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pzK
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

nice filmpje wel

Old Post Jul-28-2009 11:44  Belgium
Click Here to See the Profile for pzK Click here to Send pzK a Private Message Add pzK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance

Registered: Nov 2005

Na vorig jaar niet te kunnen gaan was ik er dit jaar ook weer bij. En ik moet zeggen, het was naar mijn ervaring een van de betere edities.

Ik heb gelukkig geen problemen gehad met parkeren (ben enkel zondag geweest btw), heb mij zonder probleem kunnen parkeren in de buurt van het park van Boom, van daaruit was het een klein kwartiertje te voet.

Heb spijtig genoeg slechts de laatste 5 min van Fred Nova kunnen meepikken, beste sets die ik gehoord heb kwamen van Filo & Peri en Above & Beyond. En ik vond dat er bij momenten wel verdacht veel volk in de Vandit-tent stond, vooral bij Above & Beyond. Maar algemeen was er wel wat teveel volk, vanaf een uur of 4 was de mainstage gewoon 1 grote massa volk waar ge bijna ni doorgeraakte. Was ni echt gezellig nimeer. In tegenstelling tot de Q-dance waar we ook eens zijn gaan kijken (vooral om ff onder de fonteinen te kunnen staan voor verkoeling ) waar relatief weinig volk stond.

Heb ik ff strike gelegen toen ik aan diene "love tunnel" kwam. Da tunnelke kan amper 20 man in, hebben ze daar een aparte stage van gemaakt

We hebben ook eens een poging gedaan om David Guetta te volgen in Versuz tent, maar ge stond daar met 10 man op ne vierkante meter dus da hebben we maar 20 minuten volgehouden (waarvan 15 minuten om binnen en buiten te geraken).

In ieder geval, zeer geslaagde editie (ook omwille van mooie weer natuurlijk, ook al ben ik wa verbrand ) en op naar editie 6 volgend jaar

Old Post Jul-28-2009 18:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Bl@ckOut Click here to Send Bl@ckOut a Private Message Add Bl@ckOut to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

Zot filmke van Above & Beyond. Kben nimeer zo into trance, maar Satellite vond ik altijd wel een fijne plaat. En als'k da zo zie, heb 'k wel spijt da'k ni tot 't einde ben gebleven.

Old Post Jul-28-2009 20:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceGenetic
Junior tranceaddict

Registered: Jun 2004

bangelijk filmke van above & beyond,

Spijtig da ik die gemist heb :s

Old Post Jul-28-2009 20:44  Belgium
Click Here to See the Profile for TranceGenetic Click here to Send TranceGenetic a Private Message Add TranceGenetic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by Xilver
Zot filmke van Above & Beyond. Kben nimeer zo into trance, maar Satellite vond ik altijd wel een fijne plaat. En als'k da zo zie, heb 'k wel spijt da'k ni tot 't einde ben gebleven.

Net hetzelfde hier, was ook nog eens gaan kijken naar A&B maar 10mins voor het einde doogegaan naar Moby, ietske te vroeg precies

Moet zeggen die Engelse DJ's, Jon'O'Bir, A&B, etc. ze genieten der zelf ook veel van

Old Post Jul-28-2009 21:55 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
De Geert
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2006

Zou me niet verwonderen moest dit in een volgende aflevering van Above & Beyond TV komen, ze waren immers gretig aan het filmen. In dat geval post ik het hier wel nog eens.

Het youtube-filmpje is trouwens niet van mij voor alle duidelijkheid, maar van iemand op het anjunabeats forum. Ere wie ere toekomt.

Old Post Jul-28-2009 21:56  Belgium
Click Here to See the Profile for De Geert Click here to Send De Geert a Private Message Add De Geert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

op het A&B forum hebben ze ook een poging gedaan om de tracklist te reconstrueren. Dit is het resultaat (in random order):

Dirty Vegas - Tonight (Above & Beyond remix)
Robert Miles - Children (Sean Tyas remix???)
Oliver Smith - ?
Paul van Dyk - Nothing But You (Super8 & Tab Remix)
Above & Beyond vs. Gareth Emery - On A Metropolis Day (Myon & Shane54 Mashup)
Tranquility Base - Buzz (buzztalk remix)
OceanLab - Breaking Ties (Above & Beyond analogs heaven mix)
Three drives on a vinyl - Greece 2000
David Forbes - Conetic (Activa remix)
John O'Callaghan feat sarah howells - find yourself (cosmic gate remix)
Alex M.O.R.P.H. feat ana Criado - sunset boulevard
Young Parisians ft Ben Lost - Jump the next train (Kyau vs Albert remix)
Above & Beyond - Alone Tonight (Above & Beyond club mix)
Above & Beyond - Home (Above & Beyond club mix)
OceanLab - Satellite
Breakfast - Air guitar

ik had gehoopt dat ze hun remix van Ayu - M eens zouden spelen, vind ik een geweldige track

Old Post Jul-28-2009 22:29  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2009
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCrunchy dirtiness off a Fergie set (a well known track to many I'm sure) [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHammer House - The Jumper [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:04.

Forum Rules: