Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Contrôles Internet - HADOPI, LOPSI, ACTA ..] avis, infos, etc.
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Rakulenn Mootown
Bonjour! Je me suis laissé dire que vous n'alliez "seulement" surveiller les téléchargements "illégaux" de 10 000 oeuvres. Sur quels critères avez-vous établi cette liste? Cela émane-t-il de la demande de majors en mal de rentabilité, d' "artistes" proches de Monsieur le président de la république (Johnny, Bob Sinclar, Christian Clavier)ou de Madame Christine Albanel

Après la non publication de celle-ci je me suis enervé et ai pondu les suivantes !

quote:
Originally posted by JG Talamoni
Les récentes attaques enregistrées par votre site internet dès sa mise en ligne ont démontré qu'avec toute cette succession de lois liberticides sur la toile, le gouvernement est en train de se mettre à dos toute une communauté d'internautes bien en avance sur vos services et qui promet de mener une guerilla incessante contre votre action. Ne craignez-vous pas de perdre à la fois le combat technique et le combat médiatique? Un retrait de l'HADOPI en cas d'attaques et de détournements de données massifs est-il à envisager?

quote:
Originally posted by Auvergniak
Etant né dans une famille nombreuse (vous connaissez l'adage, "un ca va, c'est quand il y en a plusieurs que..."), j'ai toujours apprécié vivre en communauté. Ainsi, depuis 2 ans, je vis en colocation avec 8 personnes dans 60 m² Nous partageons tous la même connexion Internet et chacun d'entre nous jure ne pas télécharger illégalement Je vis personnellement de RSA et de Paris Sportifs sur Internet, je considère donc qu'il est mon outil de travail. Que se passerait-il si nous recevions un mail de votre administration? Comment faire pour dénoncer un de mes colocataires afin d'éviter un second avertissement (oui parce que bon hein, un ca va, mais plusieurs...)?

Je comprends vraiment pas pourquoi mes questions n'ont pas été sélectionnées

Old Post Oct-11-2010 12:34  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

quote:
Originally posted by Thib'
Je vis personnellement de RSA et de Paris Sportifs sur Internet

Old Post Oct-11-2010 12:38  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Bizarre, sur une heure de chat' y'a eu maxi 12 questions de publiées, le mec avait le temps d'y répondre

Il devait probablement configurer son pare-feu Open-Office pour bloquer ton IP

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Oct-11-2010 12:47  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

le dernier est gold !

Old Post Oct-11-2010 12:49  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Nightflowers
Il devait probablement configurer son pare-feu Open-Office pour bloquer ton IP

Sickos, avec mon VPN j'ai posté de Munich, Philadelphie et Johannesburg

Old Post Oct-11-2010 12:50  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:

Ce sont des questions qui intéressent le monde entier faut croire

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Oct-11-2010 12:54  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj MYTYK
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2007

quote:
Après la non publication de celle-ci je me suis enervé et ai pondu les suivantes !

Je comprends vraiment pas pourquoi mes questions n'ont pas été sélectionnées

Non mais Thib', tu dé-chi-res! J'en peux plus, franchement, excellent!

Old Post Oct-11-2010 13:57  France
Click Here to See the Profile for Dj MYTYK Click here to Send Dj MYTYK a Private Message Visit Dj MYTYK's homepage! Add Dj MYTYK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006

excellente la derniere

Old Post Oct-11-2010 16:47  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:

Old Post Oct-11-2010 18:40 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by TonyParis
payer les influents, une technique éprouvée depuis des millenaires:

et diviser pour régner aussi...

le top serait qu'ils ne trouvent personne, ce serait une belle réponse à donner à ces pseudo stratèges de merte

Old Post Oct-11-2010 20:21 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

http://www.numerama.com/magazine/17...-invalides.html

Old Post Oct-21-2010 14:25  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mr. D
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2008

Le Sénat organise le viol des droits d'auteur

Old Post Oct-27-2010 08:54  France
Click Here to See the Profile for Mr. D Click here to Send Mr. D a Private Message Add Mr. D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Contrôles Internet - HADOPI, LOPSI, ACTA ..] avis, infos, etc.
Post New Thread    Post A Reply

Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackShoegaze electro/alternative [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUmek - "Brotax" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:21.

Forum Rules: