|
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
OKay...då kommer jag också med ett bidrag, fast i ett annat format.
Har pillat med ett projektarbete den senaste veckan tillsammans med tre stycken andra kurskamrater (distansstuderande). Arbetet ska vara inne senast i morgon kl. 24.00.
Projektarbetet går ut på att vi ska göra en applikation i Macromedia Director och presentera en hobby. Vår grupp kom efter många om och men fram till matlagning, som sedan blev till Sushi (andra alternativ som säker sex diskuterades också )
Hur som helst, så här ser vår, till 98% färdiga, applikation ut:
http://www.djlaszlo.com/temp/sushi3.htm
Det är jag som skött all programering (tog frivilligt på mig den uppgiften ), om man nu kan kalla Lingo för programmering. Notera att jag för två veckor sedan inte ens visste vad Macromedia Director var för något, så var snälla när ni bashar 
Det finns också en liten bugg som jag inte kan få bukt med, om någon här är haj på director. Ljudet vill inte loopas. Någon som vet varför? |
wee du kan oxo director :P
på property inspector kolla noga så att loop alternativet är bockat... och på timelinen kolla så att ljudet är över hela presentationen 
btw lingo e jobbigt :P
| quote: | Originally posted by Glorie
óm jag fattat rätt så börjar du med en bild, sen skickar du den till den andre snubben som ska greja me din bild och förändra den och så skickar han tillbaka till dig igen.. å du ska förändra den va?
fasen va skills du har alltså! önskar man hade hälften av det! ja gilla de fyra sista mest och tjejen på bild 3 f.ö så vann du helt klart "the battle" Snacka om att va asgrym! |
aa d stämmer.. 
heh tackar. 
battlet e inte slut än, vi ska köra minst 10 st ronder till men med ett annat tema 
___________________
|