|
| quote: | Originally posted by Asperge
tijd om er nog 1tje open te trekken bij de 10duizend gaat er een fles champ open |
Hij staat in de vriezer, maar het wordt wel dan doorspemmen tot 0:00 morgennacht vrees ik......
___________________

Down-Under was da bomb
|