quote:Originally posted by pooley Die stem vind ik beetje te rar. dat vind ik het goeie eraan zonder die vocal is er niet veel aan, denk ik..
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
Kvon het eerst uur wel beter, spitig dak 20 minuten gemist heb, het zou nog beter geweest zijn ....
1ste uur beter ? het 2de uur was ONGELOOFLIJK goed echt massive damn beste 2de uur ooit durf ik zelfs zegge , totaal mijn stijl
wtf nog steeds nie gedaan??? en wanneer maken ze bekend wie de cd heeft gewonne? edit: ah nu dus! edit2: ik dus niet
>HHEHEHEHE I WIN me men broer gestuurd en ik win
eeeyy een beta gewonnen ????
quote:Originally posted by pooley >HHEHEHEHE I WIN me men broer gestuurd en ik win congrats!!
geweldiiiig! proficiat pooley !!!! enjoy the cd ik zal hem wel gewoon in de winkel gaan kopen ...
Zo spaar ik weeral geld he Super blij, men hart boenkt aan 180 Spijtig da het de naam van men broer is maja, familienaam, even goed
quote:Originally posted by TOR Woodschokk - Tulips & Chocolate (G&M Project Remix) Ow yeah, die wil ik horen De Marcel Woods Remix was al super.