owla, thread al ff niet meer gecheckt er zijn er ondertussen weer n paar aan de beurt geweest, wel beter laat dan nooit
ne gelukkige verjaardag aan iedereen die ik het nog niet gewenst heb
___________________
Jan-26-2005 22:45
Meltoz
Ferry Corsten Addict
Registered: Nov 2003
Location: Heverlee
Schaam mij Weer e paar verjaardagen vergeten, toch ne keer iet op vinden, da'k't ni meer ge vergeten Enfin direct goe inzetten se, want Teknasia is vandaag jarig, happ B-Day man