|
Ei, het kwam door die scene uit COPS dat ik uit de auto moest springen van jullie, die benzineprijs komt nog wel...
Door ei en zn vrienden opgepikt in Utrecht en met duizelingwekkende vaart naar Nijmegen gereden.
Over het feest... Mja, het geluid in zaal 1 was echt dramatisch af en toe, wat echt jammer was. De muziek was echt goed, maar bombastische trancetunes vielen gewoon helemaal in t niet bij de haperende bose-boxen achterin. Dit was gewoon echt jammer, vooral bij een track als Underworld - Born Slippy, die Steve Helstrip draaide. Voor de rest erg veel goede tunes gehoord, dat wel.
Het meest heb ik me vermaakt in de kleine zaal bij Passiva (die steeds sterker draaide). En geweldig genoten bij Onno. Dat die man nog geen quizmaster is geworden, wat een showman!
De visuals waren wel heel mooi en de lasers, wel grappig dat windows xp logo op een gegeven moment.
Maar goed te weinig mensen en matig geluidssysteem, waardoor de sfeer in zaal 1 voor mij niet van de grond kwam. Zaal 2 klonk wel lekker en was supertof, ook complimenten voor Blighty die toch aardig wat klassiekertjes neerlegde!
Superveel bekenden gezien, echt veel gelachen ook, wat dat betreft was het onwijs gezellig! Ook de terugweg was te grappig, met alle parkeerplaats meetings en politie-achtervolgingen.
Al met al een topavond gehad, maar de woorden uit het persbericht:
| quote: | | Woorden als winst, massa en wachtrijen komen niet voor in het woordenboek van de organisatie achter Arise |
waren een beetje te letterlijk van toepassing gister.
Maar het concept was super, dus kijk uit naar de volgende feestjes. Gewoon pech gehad met DV, Innercity en dat Crazyland in de Matrixx, dat heeft ook meegespeeld denk ik.