|
| quote: | Originally posted by Pestario
ben zelf ni geweest, hou ni van cheesy trance (dat is smaak en valt ni over te twisten, ieder zijn ding) maar als hij toch 'de beste' is dan maak ik me serieus zorgen...
ik ken massa's dj's die 10 uur kunnen draaien zonder een fout, zelfs met meer dan 2 draaitafels.
En ik heb het ni zo voor die grote shows, als de show goed is is uwe avond ook goed...zo werkt het bij mij ni, ik ga puur voor de muziek. soms ga ik 3-4 keer per week op stap naar(underground)-parties, allemaal onbekende dj's die wel 500 keer beter draaien als de nummer 1 :s
ach ja, ik rijt er me ni meer over op...binnenkort ist toch allemaal gedaan... |
gieren gewoon, tis dan ook CONCERT, elk concert heeft ne SHOW.
Cheese? 1 uurtje was er cheese en da was het hitjes uur, rest wast goeie trance...
Beste = populairste voor de 10de keer
Massas dj's, ben oui bien sur monsieur.
Muziek was ook goed.
Zeer tof voor u van die underground parties( of bedoelde daar kotfeestjes mee? :x) Moogt me is zeggen waar zoal, da interesseert me wel
___________________
|