Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt
Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Pestario
tranceaddict

Registered: Mar 2004

toch nog even iets kwijt over tiester in concert wat ik zoal van vrienden opgevangen heb:
eerste uur niets anders dan dubbel bassen ==> best dj o/t world?????

show was wel heel mooi, maar waar gaat het om????????????????

Daarom die dj-mag top 100 is geen waardemeter, ze moesten het samenstellen met een professionele jury, nummer 1 dj die geen 2 plaatjes aan elkaar kan mixen zonder een fout en dan ook nog 3 keer van truitje wisselen?

Ofwel ben ik de enige die niet blind is ofwel zijn jullie allemaal voor hun marketingstrategie gevallen want dat is het gewoon, een marketingproduct. Binnen dit en 3-4 jaar is gans de scene kapot door zulke mensen (vind het ni erg, ga al jaren terug naar underground parties)

dit is mijn bescheiden mening.

The MFA - Motherload
Masket & Mullet - Forgive
KVK - Reality theory dub
Girl Nobody - Why I am alone (Wrecked Angle remix)
Erykah & Ewan Kaye - On & on (Ewan Kayes both mixes!!!)

keep progressing

Old Post Nov-13-2004 11:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Pestario Click here to Send Pestario a Private Message Visit Pestario's homepage! Add Pestario to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Ge hebt gelijk, maar van die dubbele basses heb ik feitleijk niets gehoord.
ge stond misschien vanachter waar de weergalming enorm was :/

Zo veeel foutjes heeft hij ook niet gemaakt. En tja tis een CONCERT he, daar komt altijd show bij te pas.
En dat het via een jury gebeurt, goe zot...
25 mensen kiezen uit de verschillende scenes die dan van 300-400 dj's hun livesets moeten beluisteren (minimaal 30 minuten he, ben oui !)
Be real !

Als gij 8 uur moet werken, en ge zweet lekker hard, dan hebt ge toch ook zin om ff een ander shirtje aan te doen?

Old Post Nov-13-2004 14:22  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Giesber
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Pestario
toch nog even iets kwijt over tiester in concert wat ik zoal van vrienden opgevangen heb:

Daarom die dj-mag top 100 is geen waardemeter, ze moesten het samenstellen met een professionele jury, nummer 1 dj die geen 2 plaatjes aan elkaar kan mixen zonder een fout en dan ook nog 3 keer van truitje wisselen?

Ofwel ben ik de enige die niet blind is ofwel zijn jullie allemaal voor hun marketingstrategie gevallen want dat is het gewoon, een marketingproduct. Binnen dit en 3-4 jaar is gans de scene kapot door zulke mensen (vind het ni erg, ga al jaren terug naar underground parties)

Ik ben geen Tiësto fan, en er zijn misschien 1000 DJ's die beter mixen dan hem; maar hij heeft mij wel een van mijn beste avonden ooit bezorgd vorige week.

Als jij alleen perfecte mixen wil horen, blijf maar beter iedere week thuis zitten want iedere DJ maakt wel eens een fout. Mixen is maar een klein stukje van wat een DJ moet doen, hij moet namelijk het volk aan de gang krijgen.

En noem jij Tiësto maar rustig een marketingproduct, dat stukje marketingproduct heeft op 3 avonden samen wel 70000 man aan het feesten gekregen, er zijn er niet veel DJ's die hem dat nadoen (geen enkele namelijk).

P.S.: zijn eerste mix ging nogal de mist in, maar voor de rest heb ik niet veel slechte mixen gehoord eigenlijk.

Old Post Nov-13-2004 14:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Giesber Click here to Send Giesber a Private Message Add Giesber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pestario
tranceaddict

ben zelf ni geweest, hou ni van cheesy trance (dat is smaak en valt ni over te twisten, ieder zijn ding) maar als hij toch 'de beste' is dan maak ik me serieus zorgen...

ik ken massa's dj's die 10 uur kunnen draaien zonder een fout, zelfs met meer dan 2 draaitafels.

En ik heb het ni zo voor die grote shows, als de show goed is is uwe avond ook goed...zo werkt het bij mij ni, ik ga puur voor de muziek. soms ga ik 3-4 keer per week op stap naar(underground)-parties, allemaal onbekende dj's die wel 500 keer beter draaien als de nummer 1 :s

ach ja, ik rijt er me ni meer over op...binnenkort ist toch allemaal gedaan...

The MFA - Motherload
KVK - Reality theory dub

keep progressing

Old Post Nov-13-2004 16:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Pestario Click here to Send Pestario a Private Message Visit Pestario's homepage! Add Pestario to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

ff comment

1) et was geen cheeze die avond
2) met meer dan 2 turntables draaien is meestal makkelijker ,heb je meer tijd om dingen klaar te zetten (3 turntables is beste imho)
3) et is idd een grote brok marketing, maar wat is dat NIET ?? de hele economie draait rond marketing (hello:welcome to earth )
4) hij zorgt voor amusement, werkgelegenheid, ... (wie zij er weer dat tiesto in concert & z'n hype een slechte zaak is?)
5) tiesto wil nog doorbreken in de VS ... dus hoop maar niet dat z'n carriere binnen 2 jaar gedaan is ...

en wat mij betrefd mag ie nog veel van zulke feestjes geven & dingen als just be producen ...

tot slot: wie over elke mixfout zit te neuten is ook ma een bekrompen zicht hé ... i mean , het feit dat ie als beste dj is uitgeroepen is niet zijn fout ... ANDERE mensen roepen hem uit, niet hijzelf ... en het feit dat je dan toch naar TIC komt ... om em daarna weer af te breken, wat is dat nu weer voor zever ... geniet nu toch es vo ne keer van zo'n avond ... zonder elk negatief puntje op te sommen

poeh, dat moest er weer even uit *opluchting troef*

Old Post Nov-13-2004 17:05  Belgium
Click Here to See the Profile for DeSpErAtOs-X Click here to Send DeSpErAtOs-X a Private Message Visit DeSpErAtOs-X's homepage! Add DeSpErAtOs-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:

lol Mr 1337-one who is going to underground parties.
Rofl, ni zo interessant proberen te doen gast want uw comments slaan op gene wekker. Als ge der ni geweest zijt bakkes houden das mijn mening.
Over en uit!

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Nov-13-2004 17:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pestario
tranceaddict

@ phor..: uhu, uw mening slaat werkelijk nergens op mja...als k van 9 van de 10 mensen hoor dat het nergens op trok dan mag ik al een mening vormen...en ja underground parties...mensen zoals gij zullen er nooit over te horen krijgen (gelukkig). Ik weet nog meer verhalen over tiesto waardoor uw oogskes open zouden gaan maar die eerste post zei al genoeg...

@desperatos: 1. heb tracklist gezien en zelfs ik kende nummerkes van zijne set (wat raar is) en met cheesy trance bedoel ik al trance met van die strings in, typisch hollands geluidje (bvb airwave van rank 1)

2. is voor iedereen anders, als ge constant 3 platen tegelijk wil laten horen of toch 2 (want ge moet ook es van plaat wisselen hehe), dan ist ni echt makkelijker

3.+4.: volledig mee akkoord

5.tiesto in vs...me don't care

Phortastic...er is meer dan de lokale discotheek...en ik probeer ni intressant te doen, weet alleen dat veel mensen mij gelijk geven en als ge mij zou kennen dan zou ge anders praten.

The MFA - Motherload
KVK - Reality theory dub

keep progressing

Old Post Nov-13-2004 17:26  Belgium
Phortastic
It's Majik !

dan kende gij toch raar mensen zenne als 90% zegt da het op nix trok. want ik hoor heeeeeeeel andere dingen. Mja zal aan mij liggen...
Die 90% zal ook van da ondergronds volk zijn zeker.

Old Post Nov-13-2004 17:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

quote:
ben zelf ni geweest, hou ni van cheesy trance (dat is smaak en valt ni over te twisten, ieder zijn ding) maar als hij toch 'de beste' is dan maak ik me serieus zorgen...

ik ken massa's dj's die 10 uur kunnen draaien zonder een fout, zelfs met meer dan 2 draaitafels.

En ik heb het ni zo voor die grote shows, als de show goed is is uwe avond ook goed...zo werkt het bij mij ni, ik ga puur voor de muziek. soms ga ik 3-4 keer per week op stap naar(underground)-parties, allemaal onbekende dj's die wel 500 keer beter draaien als de nummer 1 :s

ach ja, ik rijt er me ni meer over op...binnenkort ist toch allemaal gedaan...

gieren gewoon, tis dan ook CONCERT, elk concert heeft ne SHOW.
Cheese? 1 uurtje was er cheese en da was het hitjes uur, rest wast goeie trance...

Beste = populairste voor de 10de keer

Massas dj's, ben oui bien sur monsieur.

Muziek was ook goed.

Zeer tof voor u van die underground parties( of bedoelde daar kotfeestjes mee? :x) Moogt me is zeggen waar zoal, da interesseert me wel

Old Post Nov-13-2004 17:36  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Trouwens wa doede dan op TA? das ook ni echt underground he... Hier ziet ge toch nix anders dan discussies over cheese trance?

Old Post Nov-13-2004 17:39  Belgium
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

jonges, lief zijn voor elkaar eh

Old Post Nov-13-2004 17:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

vind het eigenlijk raar dat mensen zich hier mee bezighouden.

niet nadenken en je amuseren, dat is het doel van een feest, dacht ik? of het nu om een boerenfuif, een electro fuif of TiC gaat.. as long as you have a good time.

Old Post Nov-13-2004 17:50  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tiesto In Concert - 6 november - Ethias Arena, Hasselt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPoundin hard trance track! Easy...? [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBanco de Gaia - "Obsidian" (The Light vs PFN Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:28.

Forum Rules: