Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Theo van Gogh vermoord!
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Sommige mensen lezen alleen datgene van bepaalde mensen omdat ze van te voren al bepalen dat ze t niet met je eens zijn,van dat soort mensen zijn er ECHT veelsteveel in dit land.

Ze lezen datgene waarmee ze je zoveel en zosnel mogelijk met kunne gaan bestoken,zien niet eens alle info en lullen daardoor gruwelijk zwaar uit hun nek.

Zo zie je nu idd onze ding wijs doen terwijl dit allang aan de orde geweest is maar wat ie ws een tikje gemist heeft doordat ie de persoonlijke aanvallen belangrijker vind.

Natuurlijk moet de moslim gemeenschap hier gaan handhaven en ik verwacht ook echt wel dat ze dat gaan doen,ze zullen moeten want ook het leven van degenen die anders willen en denken komt in gevaar,en niet alleen om die reden maar ook omdat in gevaar komt waar ze in geloven en naar leven.
Als de extremisten hier echter geen gehoor aan geven wat ik OOK verwacht omdat ze hun eigen volk die niet dezelfde mening deelt t zelfde zien als ons DAN pas wordt het een zooitje,want in nood maken katten rare sprongen en als je je leven en dat van je dierbaren in gevaar voelt komen,wat ga je dan kiezen,kies je voor het nederlands recht of pik je de safe mode eruit

Old Post Nov-05-2004 12:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

Persoonlijke aanval, is reageren op dingen die hier gezegd worden al een persoonlijke aanval? En nee ik bepaal ook helemaal niet vantevoren dat ik het niet met je eens ben.

quote:
Als de extremisten hier echter geen gehoor aan geven wat ik OOK verwacht omdat ze hun eigen volk die niet dezelfde mening deelt t zelfde zien als ons DAN pas wordt het een zooitje,want in nood maken katten rare sprongen

Daar ben ik het bv volledig mee eens. Maar als je daarna de conclusie trekt dat alle moslims dan hun kant zullen kiezen dan ben ik het daar niet mee eens.

En tja, ik wijs lopen doen, ik geef alleen mijn idee erover. Als dat al eerder gezegd is mooi. Dan ben ik gelukkig niet de enige die er zo over denkt.

Old Post Nov-05-2004 12:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hitman
Faked

Registered: Jul 2002

Brief aan Hirshi Ali

Helemaal geflipt die vent

Old Post Nov-05-2004 13:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Persoonlijke aanval, is reageren op dingen die hier gezegd worden al een persoonlijke aanval? En nee ik bepaal ook helemaal niet vantevoren dat ik het niet met je eens ben.

Daar ben ik het bv volledig mee eens. Maar als je daarna de conclusie trekt dat alle moslims dan hun kant zullen kiezen dan ben ik het daar niet mee eens.

En tja, ik wijs lopen doen, ik geef alleen mijn idee erover. Als dat al eerder gezegd is mooi. Dan ben ik gelukkig niet de enige die er zo over denkt.

Zo zeggik dat ook niet,dus kom daar nie mee,en btw,wij nederlanders worden net zo hard met grote getalen moslim als we voor die keuze gezet worden.
Of dood,je familie dood blabla,OF je bekeren tot de moslims,like t nut heeft voor je vaderland te gaan lopen soldaatje spelen,enigste wat je daarmee bereikt is dat je in de geschiedenisboekjes stoer wordt beschreven en dat je daar achter je geraniums zittend in je stront wachtend tot iemand tijd heeft je te helpen mag gaan "genieten"

MAAR dan moet je nog wel die oorlog hebben gewonnen en dan moet er ook nog een gezondheidszorg actief zijn die voor de medemens wil zorgen,en ook dat zie ik allemaal niet zo rooskleurig

Old Post Nov-05-2004 13:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Het wordt tijd dat deze extremisten gewoon linea reacta het land worden uitgezet. Wat mij vooral verbaasde was dat ik gisteren hoorde dat er 150 radicale moslims continu in de gaten werden gehouden maar dat er misschien nog wel een paar 100 meer zijn alleen hebben ze niet genoeg personeel om al die mensen in de gaten te houden.

Old Post Nov-05-2004 13:52  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Als Wilders en Hirshi Ali ook worden gepakt verwacht ik een grote oorlog in Nederland. Als je die brieft lees krijg je toch steeds meer het vermoeden dat er iets niet klopt bij die mensen. Ze horen hier gewoon niet thuis...simpel als wat..... En die 150 andere extremisten...oppakken, terug sturen en in marokko hun paspoort afpakken en opsluiten. De rotte appels moeten gescheiden worden van de goeie appels.

Old Post Nov-05-2004 13:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Gerrit
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2004

weer zon tyfus rotte appel

http://cyberdjihad.blogspot.com/

Old Post Nov-05-2004 14:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Gerrit Click here to Send DJ Gerrit a Private Message Visit DJ Gerrit's homepage! Add DJ Gerrit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive84
Old Relic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by New Wave
Als Wilders en Hirshi Ali ook worden gepakt verwacht ik een grote oorlog in Nederland.

met wie? moslims?

lol.

-Moose

Old Post Nov-05-2004 14:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive84 Click here to Send Massive84 a Private Message Add Massive84 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Donna
Zo zeggik dat ook niet,dus kom daar nie mee,en btw,wij nederlanders worden net zo hard met grote getalen moslim als we voor die keuze gezet worden.

Ik volg je niet meer. Je zegt dat je niet bedoelt dat de moslims aan de kant van de extremisten gaan staan als het tot een oorlog komt. Maar nederlanders bekeren zich dan wel net zo hard (als in net zoals de moslims) als het zover is.
Of sloeg dat zo zeggik dat niet op een ander deel van de kwoot?

Old Post Nov-05-2004 15:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Ik gebruik gewoon niet graag het "alle" woord als ik t over een groepering heb,tis altijd een deel waar ik over praat,kan een klein,iets groter,groot of heel groot deel zijn :P

Maar wat ik dus probeer te zeggen is dat wanneer mensen voor de keuze gesteld worden wanneer t dus tot een "oorlog" zou komen,wat hopenlijk niet t geval gaat zijn,om zich tot moslim te bekeren en ze niet in de weg te staan,ik velen onder ons (inclusief mezelf) waarschijnlijk niet in staat acht om trots strijdend ten onder te gaan voor t vaderland.
En ik weet dat dit nu ontzettend belachelijk klinkt maar wat er nu gaande is,is gewoon 1 van de dingen waar ik ECHT niet mee te maken wilde krijgen in mn leven,namelijk t aan de stok krijgen met een groepering die de koran een eigen leven laat leiden en moord voor Allah en hier zelfs nog dik van geniet ook..

Deze groepering is ook nog eens zeer trots en enorm snel beledigd als t om t geloof gaat,en als je t al over generaliseren hebt,ben je bij deze mensen aan t juiste adres,wij zijn met zn allen gewoon een stel kaaskoppen met de intiligentie van een domme koe
Vroegah waren er ook echt wel goeie duitsers,vriendschappelijke banden tussen joden en duitsers waren er zeker ook,maar toch ging de oorlog gewoon zn gang.

De groep extreme moslims is volgens mij echt veel groter dan vele mensen beseffen en tis niet dat ik wil overkomen alsof ik de allesweter ben maar een situatie als deze is nog niet eerder op dit nivo in dit land aanwezig geweest.
Plus wat er ook bijkomt is dat nu ze A hebben gezegt,ze zich zo goed als verplicht zullen voelen ook B te moeten zeggen,anders gaan ze naar mijn id voor zichzelf en hun aanhang op hun bek.
Ieder voor zich zal t gevoel nu hebben zich te moeten bewijzen en neer te zetten voor de ander en de gemeenschap,dus waar stopt dat dan?..

Old Post Nov-05-2004 16:15  Netherlands
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by Cosmic

niet 20 maagden, maar 72....

Trouwens, wie wil er nu 72 vrouwen met een snor, met een dichtegenaaide kut, een potgeur onder de oksels en waar de vliegen uit de mond vliegen? Dan spoort er echt iets niet

Old Post Nov-05-2004 16:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Nee geen geiten,maagden!;p

Old Post Nov-05-2004 17:21  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Theo van Gogh vermoord!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from Skl set [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDope Smugglaz - The Word (PMT Remix) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:56.

Forum Rules: