Helaas geen rip, maar je kunt hem luisteren op http://www.bbc.co.uk/radio1/dance/p...gsarchive.shtml en dan vanaf 03.30. Aardige remix wel. Die robotachtige vocals zijn vet. Productie stijl is trouwens veel meer in lijn met z'n livesets van de laatste tijd.
___________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
Jul-06-2005 09:37
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Location: Amsterdam (NL)
En voor de mensen die Deep Dish - George Is On nog niet hebben
Lekkere cd wel. Everybody's Wearing My Head is vet. Die zat trouwens al in een Kleinenberg set van 3 jaar terug (en was toen nog verkeerd geid-ed ook).
___________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
Jul-06-2005 10:30
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
Thanks voor die Deep Dish CD Djeebie!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hopen alleen dan dat Howells in de middag draait eigenlijk.... en niet als laatste op de main. Anders wordt het weer zo'n gedoe om met de auto weg te komen enzo. Beetje op tijd thuis voor Sasha de dag erna is niet zo heel erg
Guetta sluit af op de Main... en wat ben jij een mietje!! Hele zondag toch om bij te komen van een fantastisch outdoor event!?
___________________
Jul-06-2005 16:02
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by tijs08
Guetta sluit af op de Main... en wat ben jij een mietje!! Hele zondag toch om bij te komen van een fantastisch outdoor event!?
Zegt de man die de dag erna naar Ibiza gaat en ook eerst wat rustiger aan wilde doen . Je hebt een hele vlucht om bij te komen!
Dekay kan mij geen reet boeien, Guetta ook niet. Dus waarom zou ik blijven? Ligt eraan wie er in de techhouse/techno staat, anders ga ik er lekker vandoor voor de grote drukte.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-06-2005 16:08
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Zegt de man die de dag erna naar Ibiza gaat en ook eerst wat rustiger aan wilde doen . Je hebt een hele vlucht om bij te komen!
Dekay kan mij geen reet boeien, Guetta ook niet. Dus waarom zou ik blijven? Ligt eraan wie er in de techhouse/techno staat, anders ga ik er lekker vandoor voor de grote drukte.
Ten eerste: Ik heb nooit ergens gezegd of geschreven dat ik rustig aan wilde doen op Outdoor!? Ik blijf gewoon tot het einde... maaaar als onze vlucht nou om 4 15 snachts gaat dan niet nee! Logisch lijkt me. Das heel iets anders dus Bram.
Ten tweede: Als het je niet meer boeit na Digweed en dus weg gaat is het heel iets dan dat je weg gaat omdat je de volgende dag om 2200 s'avond nog een feestje hebt... Maak dat dan ook gewoon gelijk duidelijk denk ik dan.. anders kom je weer zo mietig over, en dat doe je al zo vaak...
___________________
Jul-06-2005 16:13
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by Djeebie
En voor de mensen die Deep Dish - George Is On nog niet hebben
Lekkere cd wel. Everybody's Wearing My Head is vet. Die zat trouwens al in een Kleinenberg set van 3 jaar terug (en was toen nog verkeerd geid-ed ook).
thnx
Wel een aardig cd'tje.
Jul-06-2005 16:50
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by tijs08
Ten eerste: Ik heb nooit ergens gezegd of geschreven dat ik rustig aan wilde doen op Outdoor!? Ik blijf gewoon tot het einde... maaaar als onze vlucht nou om 4 15 snachts gaat dan niet nee! Logisch lijkt me. Das heel iets anders dus Bram.
Ten tweede: Als het je niet meer boeit na Digweed en dus weg gaat is het heel iets dan dat je weg gaat omdat je de volgende dag om 2200 s'avond nog een feestje hebt... Maak dat dan ook gewoon gelijk duidelijk denk ik dan.. anders kom je weer zo mietig over, en dat doe je al zo vaak...
Kerel, wat boeit het jou altijd wat ik doe? Maak je niet zo druk!
Laat mij lekker mieterig zijn! Waarom moet ik altijd alles verantwoorden aan jou? Waarom zoek je altijd die confrontatie op? Reageer dan gewoon niet. Ik kan nu een paar hele makkelijke dingen zeggen over waarom ik het niet trek en andere wel, maar dat doe ik niet..... en jij weet ook waarom dat is. " Dat doe je wel vaker"...Tsss..mag ik?!?
Ik heb geen zin om in de drukte te zitten, en heb de dag erna is sasha. Moet ik ALLE redenen waarom ik iets wel doe niet doe hier posten? Nee! Ik kan daar wel fijn rond blijven struinen, maar daar heb ik geen donder aan. oftewel laat mensen die gewoon eerder willen gaan en niet zo'n ' Stoere bikkel' zoals jij bent gewoon lekker in hun waarde en respecteer dat, ipv meteen MIETJE te roepen.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-06-2005 17:47
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Djeebie
En voor de mensen die Deep Dish - George Is On nog niet hebben
Lekkere cd wel. Everybody's Wearing My Head is vet. Die zat trouwens al in een Kleinenberg set van 3 jaar terug (en was toen nog verkeerd geid-ed ook).
thnx
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
ipv meteen MIETJE te roepen.
Dat vind ik je al jaren en laat je al jaren zien hier op het forum... dus... ook met bovenstaande post laat je je weer heerlijk kennen... alsof IK niks over jou mag zeggen.. haha.. jij zegt alles altijd over alles en iedereen!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Waarom moet ik altijd alles verantwoorden aan jou? Waarom zoek je altijd die confrontatie op? Reageer dan gewoon niet.
Jij gaat er ook altijd zo lekker op in.. vandaar!
Jij houd het forum in leven weet je wel
___________________
Jul-06-2005 18:26
GrooveCollect.
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
Location: Zuid-Holland
en toch ga ik ook eerder weg. doen we eigenlijk elk jaar.
Laatste uurtje is toch altijd chaos op een festival en als je niet op tijd (vanaf kwart voor 11) het terrein af bent, sta je uren vast.
Ik sprak afgelopen jaren mensen die om 1 uur nog ergens in een straal van 1 km van het festivalterrein vast stonden met de auto, terwijl ik al een uur in de Asta stond bij Sander Kleinenberg solo of zoals vorig jaar op Everybody op het strand van Scheveningen.
Nee hoor, ik ga na Digweed om 21 uur wat mensen bij elkaar zoeken en wat mensen gedag zeggen en zorg dat ik gewoon voor half 1 in de Panama sta voor Digweed. (hé, jij ook weer hier hahaa. )
Originally posted by tijs08
Dat vind ik je al jaren en laat je al jaren zien hier op het forum... dus... ook met bovenstaande post laat je je weer heerlijk kennen... alsof IK niks over jou mag zeggen.. haha.. jij zegt alles altijd over alles en iedereen!
Jij gaat er ook altijd zo lekker op in.. vandaar!
Jij houd het forum in leven weet je wel
Pb.
___________________
"Life is all about choices & respect"